Gå til innhold

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Slik jeg forstår det, så mener han at det er muslimenes feil at han ble knivstukket. Fordi muslimene begynte med å krenke Norges ære ved å brenne flagg og ambasader.

Mulig jeg ikke forstår han rett.

Nei, at han ble knivstukket er knivstikkerens feil, ingen her har sagt noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik jeg forstår det, så mener han at det er muslimenes feil at han ble knivstukket. Fordi muslimene begynte med å krenke Norges ære ved å brenne flagg og ambasader.

Nei, at han ble knivstukket er knivstikkerens feil, ingen her har sagt noe annet.

5555123[/snapback]

Men han legger det jo opp til at det er muslimenes feil fordi de brenner norske flagg.

Lenke til kommentar
Jeg kan svare deg og smoothie på dette her.

Les det uthevet en gang til. Står det NOEN nordmenn, eller ALLE nordmenn?

5555089[/snapback]

Du spurte om å finne hvor du hadde sagt at Nordmenn hadde startet det, ikke "noen" eller "alle", det definerte du ikke. Jeg bare svarer på spørsmålet ditt slik du definerte det.

5555108[/snapback]

Nei, du gjør ikke det. Jeg spurte om han kunne finne ut hvor jeg hadde sagt at nordmenn hade TEGNET tegningene. Han på pekte at det var dansker, da jeg sa at noen nordmenn hadde krenket Islam.

Lenke til kommentar
ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

Det kan også hende at Islam og Kristendommen LEGGER OPP TIL DET SELV ved å trykke to bøker som heter Bibelen og Koranen, som spotter, KRENKER, diskriminerer og oppfordrer til VOLD mot stort sett enhver gruppe på jorden som ikke tilhører deres egen religion, inkludert kvinner, homofile og ikke-troende.

De trykket disse to bøkene lenge før "mediene" fantes.

Lenke til kommentar

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555029[/snapback]

Enten misfortår du hva han skriver, eller så vil du ikke forstå. Pricks setter spørsmål på det du mener. Altså at Norge fortjener slikt fordi en avis trykket krenkende tegninger av muhammed.

5555049[/snapback]

5555077[/snapback]

Nei, han sier bevisst nøyaktig det samme som du har sagt tidligere i tråden, bare motsatt vei, for å få deg til å se ting fra begge sider. At du protesterer på dette viser bare din dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Men han legger det jo opp til at det er muslimenes feil fordi de brenner norske flagg.

5555129[/snapback]

Hvem andre skal stå til ansvar for muslimenes handlinger?

5555140[/snapback]

:nei:

Han legger opp til at det er muslimenes feil at han ble knivstukket. Det er muslimenes feil at de brenner ambasader, men ikke at han mannen ble knivstukket.

Vi har sikkert missforstått hverandre på et par punkter lenger bak.

Lenke til kommentar
Nei, du gjør ikke det. Jeg spurte om han kunne finne ut hvor jeg hadde sagt at nordmenn hade TEGNET tegningene. Han på pekte at det var dansker, da jeg sa at noen nordmenn hadde krenket Islam.

Hva ANNET enn tegninene er det vi snakker om her da som Nordmennene har gjort først da? Hva er årsaken til bråket? Er ikke det tegningene? Har jeg gått glipp av noe her, er det noe annet som Nordmenn har gjort da som har fått muslimske fanatikere så sinte for tiden i f.eks Syria og Palestina, Pakistan osv?

Lenke til kommentar

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555029[/snapback]

Enten misfortår du hva han skriver, eller så vil du ikke forstå. Pricks setter spørsmål på det du mener. Altså at Norge fortjener slikt fordi en avis trykket krenkende tegninger av muhammed.

5555049[/snapback]

5555077[/snapback]

Nei, han sier bevisst nøyaktig det samme som du har sagt tidligere i tråden, bare motsatt vei, for å få deg til å se ting fra begge sider. At du protesterer på dette viser bare din dobbeltmoral.

5555146[/snapback]

Blir litt annerledes. Muslimene hevner seg på en krenkelse. Disse som knivstakk hevnet seg på en hevnaksjon.

Lenke til kommentar

5555129[/snapback]

Hvem andre skal stå til ansvar for muslimenes handlinger?

5555140[/snapback]

:nei:

Han legger opp til at det er muslimenes feil at han ble knivstukket. Det er muslimenes feil at de brenner ambasader, men ikke at han mannen ble knivstukket.

Vi har sikkert missforstått hverandre på et par punkter lenger bak.

5555148[/snapback]

Hva snakker vi egentlig om her?

Når han la opp til at det var muslimenes feil at han ble knivstukket, var dette egentlig et retoisk spørsmål rettet mot deg, fordi han prøvde å følge din egen tankegang.

Lenke til kommentar

Hva ANNET enn tegninene er det vi snakker om her da som Nordmennene har gjort først da? Hva er årsaken til bråket? Er ikke det tegningene? Har jeg gått glipp av noe her, er det noe annet som Nordmenn har gjort da som har fått muslimske fanatikere så sinte for tiden i f.eks Syria og Palestina, Pakistan osv?

5555151[/snapback]

Har jeg sagt at det er noe annet enn tegningene?

Lenke til kommentar

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

5555049[/snapback]

5555077[/snapback]

5555146[/snapback]

Blir litt annerledes. Muslimene hevner seg på en krenkelse. Disse som knivstakk hevnet seg på en hevnaksjon.

5555155[/snapback]

Evt krenkelsen at flagget ble brent.

AtW

Lenke til kommentar

5555151[/snapback]

Synes synd på karikaturtegnerne ... de får det vel like ille som Salman Rushdie nå ...

Endret av hishadow
Lenke til kommentar
Jeg mente mer med det at hevn over ting er en stor del av hverdagen min, Ikke kvinneundertrykkelse. Det er fordi i mitt miljø har vi bare bra damer som ikke er utro. Og ja, de mest brutale har mest makt.

Trist.

Du min mann, er virkelig trist. Her sier jeg nettop at kvinner og menn er verdt like mye, fordi kvinnene respekterer sine menn, og motsatt. Og du synes det er trist? :hmm:

Det som er trist er at de mest BRUTALE har mest makt. DET er trist. Det er også trist at HEVN er en stor del av hverdagen din. Trist.

5555024[/snapback]

Tja, det fungerer helt utmerket, da det begynner å bli mindre og mindre fordi folk lærer seg å holde kjeft. Nå er folka venner istedet.

5555039[/snapback]

Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Tror jeg velger det første:

:!: :!: :!:

For meg fungerer det ikke "utmerket" å slå andre for at de skal holde kjeft og bli "venner" med meg. Jeg tror forresten ikke jeg hadde blitt din venn uansett hvor brutal du hadde vært mot meg. Jeg begynner i det hele tatt å lure på om du og dine "venner" mangler noen sosiale antenner...

Lenke til kommentar

En hevnelse kan like fullt være en krenkelse, og hevnelsen ble dessuten brukt mot noen som ikke stod bak det som hevnes (i begge tilfellene).

Lenke til kommentar

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

5555049[/snapback]

5555077[/snapback]

5555146[/snapback]

5555155[/snapback]

Evt krenkelsen at flagget ble brent.

AtW

5555164[/snapback]

Krenkelsen var jo en hevnaksjon. Når de er ferdig med ambasadebrenningen, er man likestilt igjen. Men det forverres bare når noen skal hevne hevnaksjonene, som fører til hevn igjen. Da blir det krig.

Lenke til kommentar

5555151[/snapback]

Har jeg sagt at det er noe annet enn tegningene?

5555162[/snapback]

Du kverrullerer på eller misforstår spørsmålet, og svaret jeg ga deg, igjen: Du spurte om hvor du hadde sagt at Nordmenn tegnet tegningene.

Litt tidligere sier du: "Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?"

Hva isåfall annet enn tegningene mente du når du sa det, hva ennet enn tegningene kan det ha vært du viser til som noen nordmenn har gjort først?

Hvis ingenting annet enn tegningene, da sier du jo indirekte at nordmenn startet det, altså at de står bak tegninenene, noe som ikke er tilfelle.

Men ok, la gå, vi kan godt legge det i boksen med misforståelser/miskommunikasjon istedet for å kverrullere på det mellom oss.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar
Jeg mente mer med det at hevn over ting er en stor del av hverdagen min, Ikke kvinneundertrykkelse. Det er fordi i mitt miljø har vi bare bra damer som ikke er utro. Og ja, de mest brutale har mest makt.

Trist.

Du min mann, er virkelig trist. Her sier jeg nettop at kvinner og menn er verdt like mye, fordi kvinnene respekterer sine menn, og motsatt. Og du synes det er trist? :hmm:

Det som er trist er at de mest BRUTALE har mest makt. DET er trist. Det er også trist at HEVN er en stor del av hverdagen din. Trist.

5555024[/snapback]

Tja, det fungerer helt utmerket, da det begynner å bli mindre og mindre fordi folk lærer seg å holde kjeft. Nå er folka venner istedet.

5555039[/snapback]

Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. Tror jeg velger det første:

:!: :!: :!:

For meg fungerer det ikke "utmerket" å slå andre for at de skal holde kjeft og bli "venner" med meg. Jeg tror forresten ikke jeg hadde blitt din venn uansett hvor brutal du hadde vært mot meg. Jeg begynner i det hele tatt å lure på om du og dine "venner" mangler noen sosiale antenner...

5555179[/snapback]

Neinei. Man slår ikke folk for at de skal bli venner. Men for at de ikke lenger skal krenke deg osv... Først da kan man se de positive sidene i hverandre, og bli venner. Du er ikke i et slikt miljø, så du vil ikke forstå det uansett hvor mye jeg forklarer deg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...