Gå til innhold

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555029[/snapback]

Igjen må jeg påpeke at det var Magazinet som trykket bildene, ikke hele Norge. Derfor er reaksjoner som og brenne norske flagg og ambassader uholdbare. Brenn Magazinet, og bli stilt til ansvar for det, men hold dere langt unna norske flagg, ambassader og personer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555029[/snapback]

KRENKE? Dummeste jeg har hørt.... Hvis de ikke tåler mer enn dette så kan de faan meg bare ha det så godt.

Ta slik på vei pga noen tegninger av en eventyrfigur... Barnslige idioter.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Syns det var interessant, det som vg påpekte, at Magazinet var en ivrig forkjemper for den såkalte blasfemiparagrafen.

5554989[/snapback]

Magazinet er jo en kristen (fundamentalistisk?) avis, så det er ikke noe underlig at de har noen rare meninger av og til.

5555018[/snapback]

Det jeg syntes var litt rart var vel heller den lille anelsen av dobbeltmoral.. De har jo trykket noe som for mange anses som blasfemisk.

Lenke til kommentar

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

Enten misfortår du hva han skriver, eller så vil du ikke forstå. Pricks setter spørsmål på det du mener. Altså at Norge fortjener slikt fordi en avis trykket krenkende tegninger av muhammed.

Lenke til kommentar

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

Igjen, det var noen dansker som laget tegningene..

5555036[/snapback]

Ærlig, kan du ikke lese? Finn ut hvor jeg skrev at Nordmenn tegnet tegningene.

Lenke til kommentar
Jeg mente mer med det at hevn over ting er en stor del av hverdagen min, Ikke kvinneundertrykkelse. Det er fordi i mitt miljø har vi bare bra damer som ikke er utro. Og ja, de mest brutale har mest makt.

Trist.

Du min mann, er virkelig trist. Her sier jeg nettop at kvinner og menn er verdt like mye, fordi kvinnene respekterer sine menn, og motsatt. Og du synes det er trist? :hmm:

Nei, du sier at dere ikke har noen problemer for damene deres er utro. Du enser ikke en tanke en gang i innlegget a dere også har et bra miljø fordi dere (menn) ikke er utro. Det går begge veier, men her lar mangelen på problemer ene og alene hvile på at "kvninene oppfører seg" rett og slett.

Det virker lite respektfullt imo, og viser liten innsikt til at du ikke nevner at menn som er utro er et nøyaktig like stort problem.

Du sier også at de er bra damer fordi de ikke er utro, så med andre ord, så lenge de oppfører seg, er de bra damer. Hva hvis en er utro da? Er de ikke bra damer lenger da? Hva skal du/dere i miljøet gjøre da?

Lenke til kommentar
Har du en lenke til dette, og dessuten hva som regnes som "etniske nordmenn"?

5554985[/snapback]

Han tenker muligens på denne:

http://www.ssb.no/innvfram/

5555009[/snapback]

Ok, 19 til 27%. Dette er også inkludert alle land, og det er jo ikek til å stikke under en stol at folk fra europa, amerika og andre vestlige land ikke har noen særlige integreringsproblemer å snakke om (det er ihvertfall ikke mitt inntrykk). Legger også merke til overskriften:

"Den omfatter personer født i utlandet av to utenlandsfødte foreldre og deres barn født i Norge, for fire grupper av land." Så mao om man har en utelnadsk forelder (og denne forelderen har mor og far fra det landet, og er født der) så er man ikke en etnisk nordmann? I såfall kvalifiserer ikke jeg :)

AtW

Lenke til kommentar

Statistisk sentralbyrå anslår at etniske normenn vil være en minoritet her i lanndet omkring 2070. Det blir spennende å se hvilket forhold en demokratisk valgt myndighet har til religionsfrihet når vi kommer dit. Hvor skal fritenkende søke tilflukt da?

5554906[/snapback]

Har du en lenke til dette, og dessuten hva som regnes som "etniske nordmenn"?

AtW

5554985[/snapback]

Hentet fra en aviskommentar i Aftenposten for ca. to uker siden. Det ble opperert med tre ulike modeller for befolkningsutviklingen. Alle var i følge demografen konservative.

Er "etnisk normann" et vanskelig konsept?

Lenke til kommentar

5555052[/snapback]

Jo, jeg kan nok lese. Tydeligvis har jeg lest mer enn deg om akuratt dette emnet også.

Hva er det nordmennene har gjort? Er Magazinet representanter for alle nordmenn? Er jeg representert igjenom Magazinet?

Lenke til kommentar

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

Enten misfortår du hva han skriver, eller så vil du ikke forstå. Pricks setter spørsmål på det du mener. Altså at Norge fortjener slikt fordi en avis trykket krenkende tegninger av muhammed.

5555049[/snapback]

Slik jeg forstår det, så mener han at det er muslimenes feil at han ble knivstukket. Fordi muslimene begynte med å krenke Norges ære ved å brenne flagg og ambasader.

Mulig jeg ikke forstår han rett.

Lenke til kommentar

5555029[/snapback]

En bruker la ut bilde av søsteren min i Recent Picture Post. Han var etter sigende fra Oslo. Jeg tror jeg tar og brenner ned huset til Øyvind Dahle.

Lenke til kommentar

[qoute=Mixel]Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

Lenke til kommentar

5555058[/snapback]

Jeg vet ihvertfall ikke definisjonen for etnisk nordmann, er den klar, og hvis ikke, hvilken definisjon er brukt i undersøkelsen?

Er man etnisk nordmann om man har en utenlandsk forelder? En utenlandsk besteforelder, 2 utenlandske besteforeldre? Osv osv

AtW

Lenke til kommentar

[qoute=Mixel]Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555081[/snapback]

Jeg kan svare deg og smoothie på dette her.

Les det uthevet en gang til. Står det NOEN nordmenn, eller ALLE nordmenn?

Lenke til kommentar

5555029[/snapback]

Hey, ikke anklag meg for jeg spilte wow hele tida da. Men seriøst så mener jeg mesteparten av ansvaret for denne farsen ligger i overreaksjonen hos noen muslimer. De står jo fri til å protestere, som de normalt ikke har lov til, mot ting dem føler er krenkende. Men alt til en viss grad. Tror også en del av oss vestlige innbyggere heller ikke har tatt inn over seg de kulturelle og politiske forskjellene som rår mellom en del land her i verden.

Lenke til kommentar

5555058[/snapback]

Jeg vet ihvertfall ikke definisjonen for etnisk nordmann, er den klar, og hvis ikke, hvilken definisjon er brukt i undersøkelsen?

Er man etnisk nordmann om man har en utenlandsk forelder? En utenlandsk besteforelder, 2 utenlandske besteforeldre? Osv osv

AtW

5555088[/snapback]

Av lærere og voksne regnes jeg som etnisk norsk selvom jeg har to utenlandeske foreldre. Fordi jeg er hvit og mer eller mindre skandinavisk.

Lenke til kommentar
Jeg kan svare deg og smoothie på dette her.

Les det uthevet en gang til. Står det NOEN nordmenn, eller ALLE nordmenn?

5555089[/snapback]

Du spurte om å finne hvor du hadde sagt at Nordmenn hadde startet det, ikke "noen" eller "alle", det definerte du ikke. Jeg bare svarer på spørsmålet ditt slik du definerte det.

Lenke til kommentar

5555029[/snapback]

En bruker la ut bilde av søsteren min i Recent Picture Post. Han var etter sigende fra Oslo. Jeg tror jeg tar og brenner ned huset til Øyvind Dahle.

5555078[/snapback]

Var det krenkende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...