Gå til innhold

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistisk sentralbyrå anslår at etniske normenn vil være en minoritet her i lanndet omkring 2070. Det blir spennende å se hvilket forhold en demokratisk valgt myndighet har til religionsfrihet når vi kommer dit. Hvor skal fritenkende søke tilflukt da?

5554906[/snapback]

Har du en lenke til dette, og dessuten hva som regnes som "etniske nordmenn"?

AtW

Lenke til kommentar
bra at noen truer dem...det harr dem bare godt av ass.

5554974[/snapback]

Egentlig ikke, ettersom norske muslimer har, for det meste, forholdt seg til denne episoden som siviliserte mennesker.

Det å sympatisere med nynazister er vel å gå litt langt...

Edit:

Syns det var interessant, det som vg påpekte, at Magazinet var en ivrig forkjemper for den såkalte blasfemiparagrafen.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar

Ja muslimer fant opp "du gjør narr av meg? Da skal jeg komme og ta deg og ALLE ANDRE som bor i landet ditt, inklusive ALLE som IKKE gjorde narr av meg".

Nynazistene følger jo bare de muslimske fanatikernes eksempel, de har jo allerede kidnappet en rekke gisler pga. karikaturtegningene, brent ned 2 ambassader ++.

At nynazistene er noe bedre av den grunn? Nei, men at de er værre, Nei til det også , de er nøyaktig like ille begge leirer, det er derfor vi kaller dem begge for: ekstremister.

Nynazister representerer demokratiet med like stor andel som Bibelen, Koranen, og Magazinet representerer det: 0%

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar

Det er vel på tide å ikke bare være "snille" Norge. Nå bør det få følger for disse landene som brenner våre flagg og ambassader.

Norge må med øyeblikkelig virkning avslutte ethvert diplomatisk forbindelse med disse landene, all økonomisk støtte må stoppes. Nå kan de se hvordan vi i Norge gjør , uten drapstrusler og brenning av annet lands flagg.

Det er vel snart at begeret er fullt for alle nordmenn, nå må muslimene passe på seg selv, det som skjer nå er at høyreeksteme organisasjoner i Norge og europa vil våkne til liv og vil ha publisistet.

Brenner noen av muslimene i Norge det norske flagg finnes det lover for slikt, det er fortegnet i de norske lover og jeg vil anmelde enhvert som brenner flagget. Jeg håper ingen av muslimene gjør det da de har rømt til norge for å finne trygghet, pga forfølgelse i hjemlandet. De skal være takknemlig mot det norske folk som har tatt imot dem med åpne øyner.

Gud sa at den som ikke har syndet kan kaste den første steinen. Kanskje en lærdom for kristne og andre folkeslag.

Så kan jo spørsmålet bli: kan vi stole på våre muslimske landsmenn?? Skal vi dra samme vei ?? Husk sammen er vi sterke, og en tegning kan da ikke være all verden uansett hva den illustrerer.

Muslimene må få seg litt folkeskikk og tenke på følger, et lands ambassade er norsk territorium og ethvert angrep på dette er et angrep på norge. Det er ingen unnskyldning at vi mistet besinnelsen.

Så får fremtiden vite hvilke positive/negative følger dette vil få.

Lenke til kommentar
Ja, faktisk. Jeg lever ikke etter islamske regler, men jeg har stort sett ikke mye imot dem.

Du har ikke noe imot å hetse og undertrykke homser, og å tvinge kristne og jøder til å betale en "vantroskatt" (andre skal bare slaktes ned)?

Vel, jeg er meget nøytral her. Homser er ikke skapt i Allahs bilde. For de som tror på Allah, skal ikke dette forekomme. For å være ærlig, så kan homsene seile sin egen sjø. I mine øyne (som ikke tror på noen gud), er det ikke galt å være homser. Men ærlig, jeg er ikke veldig for homofilt eksteskap.

Muhammed er ikke noe dårlig forbilde heller.

Så en tyv, morder og voldtektsmann er et bra forbilde?

Tror du han var en tyv ETTER at han ble muslim og opplyst av Allah?

Jeg mente mer med det at hevn over ting er en stor del av hverdagen min, Ikke kvinneundertrykkelse. Det er fordi i mitt miljø har vi bare bra damer som ikke er utro. Og ja, de mest brutale har mest makt.

Trist.

Du min mann, er virkelig trist. Her sier jeg nettop at kvinner og menn er verdt like mye, fordi kvinnene respekterer sine menn, og motsatt. Og du synes det er trist? :hmm:

Ja, selvfølgelig levde jøder og kristne godt sammen, spesielt etter at de fikk skylden Jesu død. Var det også muslimene feil nå?

Det var altså muslimene som startet bråket etter år 1000.

5554945[/snapback]

Ok, så du begynner å regne først ved år 1000, og ikke år 0 som resten av den vestlige verden?

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke hva du sier?

Nå må du ta deg sammen kraftig og skjerpe deg, dette er 5. gangen på litt over 8 poster du kommer med direkte usakelige personangrep mot noen her i denne tråden.

Du kommer til å ene og alene være årsaken til at tråden blir stengt for oppryddning om et par timer når moderator ser det.

Nå ødelegger du for veldig mange her, skjerp deg.

Lenke til kommentar
Jeg mente mer med det at hevn over ting er en stor del av hverdagen min, Ikke kvinneundertrykkelse. Det er fordi i mitt miljø har vi bare bra damer som ikke er utro. Og ja, de mest brutale har mest makt.

Trist.

Du min mann, er virkelig trist. Her sier jeg nettop at kvinner og menn er verdt like mye, fordi kvinnene respekterer sine menn, og motsatt. Og du synes det er trist? :hmm:

Det som er trist er at de mest BRUTALE har mest makt. DET er trist. Det er også trist at HEVN er en stor del av hverdagen din. Trist.

Lenke til kommentar

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

Lenke til kommentar
Jeg må spørre deg, HVORFOR vil du hele tiden ha det til at det er muslimene som startet det hele ved å brenne flagg og ambasader? Når det som utløste det var noe som noen nordmenn hadde gjort?

5555029[/snapback]

Hvis noen kaller en annen en rar nisse, er det da rettferdig at personen som ble kalt en rar nisse kan drepe personen som kalte han en rar nisse? Det nytter ikke å skylde på andre for egne handlinger. Det kalles også utpressing.

Lenke til kommentar

Ja, her ser vi hva muslimene legger opp til. Hadde ikke muslimene brent flagget vårt og krenket Norges ære så hadde ikke denne mannen blitt stukket i halsen.

Hva mener du Mixel, denne muslimen fortjente vel knivstikket siden han burde skjønt at de ikke kan krenke Norge ustraffet?

5554979[/snapback]

ELLER SÅ KAN DET HENDE AT DE JÆVLA IDIOTENE I MAGAZINET LEGGER OPP TIL FLAGGBRENNING VED Å KRENKE ISLAM DA?

5555029[/snapback]

Igjen, det var noen dansker som laget tegningene..

Lenke til kommentar

Trist.

Det som er trist er at de mest BRUTALE har mest makt. DET er trist. Det er også trist at HEVN er en stor del av hverdagen din. Trist.

5555024[/snapback]

Tja, det fungerer helt utmerket, da det begynner å bli mindre og mindre fordi folk lærer seg å holde kjeft. Nå er folka venner istedet.

Lenke til kommentar

5554979[/snapback]

5555029[/snapback]

IKKE nordmenn, men èn nordmann! Vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...