Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Vel, det blir som hvis du snakker stygt om morra mi kommer jeg  banker deg og dine venner opplegg.

5553852[/snapback]

Tjaa ? Hvorfor ikke, du og dine mot ca. 1.3 milliarder trosfeller hvor ca. noen hundretusen er villige til å sprenge seg til himmels sammen med uskyldige sivile, kvinner og barn osv.... ;)

5553874[/snapback]

Utgangpunktet var om å akseptere at ambasaden ble brent ned eller ikke.

Hvorfor skal vi legge oss flate? Noen idioter i Norge trykket negative bilder, brenn ned en ambasade for å få ut aggresjonen deres. Ingen har lagt seg flate, alle er fornøyde. Litt må man betale for å oppdra slike idioter vi har i Magazinet.

Mr.Locke skjønte mitt poeng:

Nei, han siterte deg, ingenting annet, han siterte det for å poengtere nettopp hvor idiotisk holdning det er, altså en: "snakker-du-stygt-om-(mora mi)1-person-så-kommer-jeg-å-banker-deg-og-100.000-andre-personer(vennene dine)"-holdning.

Dette fører jo bare til galskap hvis alle kan ta hevn-aksjoner.

Endret av Pels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det blir som hvis du snakker stygt om morra mi kommer jeg  banker deg og dine venner opplegg.

5553852[/snapback]

Tjaa ? Hvorfor ikke, du og dine mot ca. 1.3 milliarder trosfeller hvor ca. noen hundretusen er villige til å sprenge seg til himmels sammen med uskyldige sivile, kvinner og barn osv.... ;)

5553874[/snapback]

Så hvis en (1, og kun 1) mørkhudet mann / eller en svenske fornærmer meg en eller annen gang, så har jeg rett til å drepe alle mørkhudete personer / svensker i verden? Det er helt greit?

Eller hvis noen som har et navn som begynner på "j" fornærmer meg en eller annen gang, så er det da greit at jeg hevner meg med å finne og drepe alle som har navn (også nicknavn, som f.eks "jarmo") som begynner på "j" ?

5553883[/snapback]

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Nei, han siterte deg, ingenting annet, han siterte det for å poengtere nettopp hvor idiotisk holdning det er, altså en: "snakker-du-stygt-om-(mora mi)1-person-så-kommer-jeg-å-banker-deg-og-100.000-andre-personer(vennene dine)"-holdning.

5553876[/snapback]

Jammen faen da. Har jeg noensinne gjort utrykk for det (bortsett fra i en annen gammel tråd)?

Disse 100.000 andre som kommer er ikke fordi de er "vennene" mine, men fordi de idiotene har disset deres religion også. Hadde jeg hatt 100 brødre, og du hadde dissa morra vår, hadde nok alle disse 100 kommet. Hadde jeg hatt 100 venner, hadde bare jeg kommet hvis du disset moren min.

Lenke til kommentar

5553852[/snapback]

5553874[/snapback]

Utgangpunktet var om å akseptere at ambasaden ble brent ned eller ikke.

Hvorfor skal vi legge oss flate? Noen idioter i Norge trykket negative bilder, brenn ned en ambasade for å få ut aggresjonen deres. Ingen har lagt seg flate, alle er fornøyde. Litt må man betale for å oppdra slike idioter vi har i Magazinet.

Mr.Locke skjønte mitt poeng:

5553885[/snapback]

Jeg missforstod deg, men poenget mitt ligger i innlegget mitt over.

Lenke til kommentar

5553852[/snapback]

5553874[/snapback]

Så hvis en (1, og kun 1) mørkhudet mann / eller en svenske fornærmer meg en eller annen gang, så har jeg rett til å drepe alle mørkhudete personer / svensker i verden? Det er helt greit?

Eller hvis noen som har et navn som begynner på "j" fornærmer meg en eller annen gang, så er det da greit at jeg hevner meg med å finne og drepe alle som har navn (også nicknavn, som f.eks "jarmo") som begynner på "j" ?

5553883[/snapback]

5553892[/snapback]

Fordi de brenner norske flagg og brenner norske ambasader, betyr det at de skal drepe alle norske?

Lenke til kommentar

5553885[/snapback]

Ikke sant ? :) God natt folkens, bedtime now....

5553900[/snapback]

En galskap jeg lever med hver dag. Og det fungerer helt utmerket.

Men legger meg jeg og. Blir spennende å se hva Locke og Pels har klart å dikte opp i morgen tidlig.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

5553852[/snapback]

5553874[/snapback]

5553883[/snapback]

5553892[/snapback]

Du forsvarer jo at det er greit at muslimer angriper alle i f.eks et land pga. hva en enkelt person har gjort når du sier at du forsvarer en slik "fordi-du-fornærmer-mora-mi-skal-jeg-komme-og-ta-deg-OG-alle-vennene-dine" <- holdning.

Altså, du forsvarer det å kunne gå etter en hel gruppe som muligens har kun en bitteliten ting til felles (som f.eks samme hudfarge, venner, samme land), da, kun hypotetisk burde du også forsvare at jeg hvis noen som har et navn som begynner på "j" fornærmer meg, ja da har jeg rett til å gå etter hele gruppen av folk som har et navn/nicknavn som begynner på "j" (inklusive deg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

vel kan jo si at man ikke skal ta alle under en kam

men da skal det jo også sies at de fleste muslimer har noen idiotiske syn på ting(ja kristne også). mulig at det var unødvendig at vi trykka disse bildene men jeg er allikavel glad for at vi gjorde det så kan vi se hva noen/mange muslimer faktisk er i stand til

Lenke til kommentar

5553885[/snapback]

Ikke sant ? :) God natt folkens, bedtime now....

5553900[/snapback]

Men legger meg jeg og. Blir spennende å se hva Locke og Pels har klart å dikte opp i morgen tidlig.

5553904[/snapback]

Dikte opp? Hva er det vi dikter opp her da? Å komme med hypotetiske eksempler, er nettopp det: et hypotetisk eksempel, har ingenting med oppdiktning å gjøre.

Mener du sitatene mine fra Koranen er oppdiktet også , eller er du bare ute etter å kverullere uten mål og mening?

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å utvise hele den muslimske gjengen som bor i Norge. Jeg er overbevist om at minst en av dem har gjort noe galt, og vi tar jo alle i samme spade og kaster dem tilbake til de lovløse tilstandende de kommer fra. At mesteparten sikkert har skaffet seg jobb, hus og barn og lever etter norske normer driter vi ganske greit i, for de er jo tross alt søsken gjennom Muhammed.

Vestlige verdier er noe dritt, men vi dreper ihvertfall ikke hverandre over en lav sko. Å tilgi er en fin evne, det burde de fleste klare å innse. Når man tar hevn tilgir man ikke, da hevner man seg...

Mixel, du bor i feil land. For all del, du må gjerne bo her for min del, så lenge du følger de norske lovene, men det virker som at du heller ville ha trivdes i et annet land der du er mer fri til å ta loven i egne hender.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

Ikke sant, ikke ha en slik holdning som tror du vet alt. eller at alle andre sier ting som er latterlige. Diktet opp? Noen som ikke godtar fakta igjen ?

Men dette er 2006, og mennesket har enda ikke helt klart kommet seg bort fra å være dyr.

Tror du et samfunn vil fungere bra hvis alle dreper en eller annen pga. sin mening.

1. JP lager 12 karikaturer av mohammed i september 2005. Lite skjer, ok.

2. Noen Imamaer i Danmark syns dette er fett og lager 31 tegninger til slik at turen ned til nær-østen skal lønne seg skikkelig.

3. Folk er lett å manipulere, spesielt når det gjelder konflikt mellom muslimer og vesten.

4. Dette blir jo bra sier disse Imamene siden da blir det et enda mer hat mot vesten og vi kan få folk til å slutte å tenke og fortsette seksuelle overgrep på kvinner vidre. Ikke for å glemme å spre islam over Europa. Inkompetanse er bra.

(Satt på spissen)

Mener du sitatene mine fra Koranen er oppdiktet også , eller er du bare ute etter å kverullere uten mål og mening?

Man støtter seg selv moralsk og får en bedre selvtillit ved å si uting om andre.

Endret av Pels
Lenke til kommentar

Midt oppi dette slår det meg

"Alle verdens muslimer skal boikotte Norge"

Skal vi da boikotte alle verdens muslimer ved å pelme de til helvette ut av landet vårt?

Hva er det som gir muslimene grunn til å brenne Norske flagg, for dermed og brenne ned den Norske ambassade? Hadde dette vært det amerikanske flagget så hadde du jo for pokker meg ikke funnet noe under Frankrike. Alt annet hadde bare vært borte..

Lenke til kommentar
Skal vi da boikotte alle verdens muslimer ved å pelme de til helvette ut av landet vårt?

Jammen DET hadde jo vært så rasistisk!! Fy Norge, men at andre muslimer brenner det norske flagget og tenner på ambasaden - OK. Verdier og holdning til enkelte folk er skremmende. (Jeg sier ikke at alle er/gjør det og dette er ikke rasistisk ment).

Endret av Pels
Lenke til kommentar

sikkert mange fundamentalister og fanatikere vi kunne kastet langt ut av landet imo, (Krekar?), men synes allikevel at man kan ikke kaste ut en hel gruppe, man må bli strengere derimot, og individuelt få en nærmere avklaring av hva innvandrere synes om verdiene i det landet de har flyttet til før de får bosette seg der (i vårt tilfelle Norge).

Det er liten vits å prøve å fredelig intergrere folk som har en sterk hat-holdning til vestlige samfunn og samtidig viser en svak / ingen forståelse for forskjell på mening, holdning og handling, det blir litt som å prøve å tvinge en bokser til å begynne med kunstløp. De kan sikkert prøve en stund, men det ligger ikke i sjelen dems og før eller siden vil de gå tilbake til boksing.

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar

This sermon by Prophet Muhammad (peace be upon him) was delivered on the Ninth Day of Zul-Hijjah, 10 AH (632 CE) in the Uranah valley of Mount Arafat in Makkah.

"O People! Lend me an attentive ear, for I know not whether after this year I shall ever be amongst you again. Therefore, listen carefully to what I am saying and take these words to those who could not be present here today.

"O People! Just as you regard this month, this day, this city as sacred, so regard the life and property of every Muslim as a sacred trust. Return the goods entrusted to you to their rightful owners. Hurt no one so that no one may hurt you. Remember that you will indeed meet your Lord, and that he will indeed reckon your deeds.

+ mye mer.

Virker mer som profeten himself hadde snudd seg i graven hvis han hadde sett hva undersåttene hans drev med nå.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at hadde vi fått noen av de jomfruene som de driver å lokker med hele tiden så hadde ikke folk vært så fiendtlig mot dem lenger.

EDIT: man får visst ikke jomfruer før man kommer til himmelen. Er ikke det juks da? Konvertere tilbake til statskirken ASAP :blush:

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Jeg har alkohol i årene i skrivende stund, og vil derfor ikke si noe mer om selve tegningene. Det jeg derimot VIL si er at å brenne ambassaden vår i Syria bør få ALVORLIGE konsekvenser. Dette er offisielt sett norsk territorium, hvor norske lover gjelder. At noen (les: Mixel) FORSVARER denne reaksjonsmåten finner jeg helt hårreisende. At du sitter foran PCen din og tenker store tanker om hva slags reaksjonsmåter som er akseptable, er en ting. Men du har tydeligvis ikke et fnugg av kunnskap om hva dette faktisk vil si på et diplomatisk plan.

Og før du tenker på å si at jeg ikke vet noe mer om dette enn du gjør, så gjør jeg faktisk det. Jeg kan bevise det også, hvis du føler at det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Og før du tenker på å si at jeg ikke vet noe mer om dette enn du gjør, så gjør jeg faktisk det. Jeg kan bevise det også, hvis du føler at det er nødvendig.

5554048[/snapback]

Jeg skal prøve å ikke legge meg oppi en sak mellom andre brukere her, men allikevel, jeg klarer ikke å styre min nyskjerrighet. Især ikke når det gjelder et så aktuellt tema.

Hva er dine bevis? Er du muslim? studert religion? muslimer i familien?

Vel, da er det nok for meg for i kveld.

Natta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...