Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Det norske flagget brenner!

Anbefalte innlegg

Likevel syns jeg det er en veldig trist generalisering tilsvarende mye som har skjedd en million ganger før. Noen få ødelegger for massene. Noen fanatikere føler at de representerer over en milliard mennesker når de slett ikke gjør det.

http://new.petitiononline.com/DENMUS/

"We still expect that your kind government will react positively to this insult by banning this cartoon and asking the newspaper to publish an apology to all Muslims."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var Ny-nazister som skulle stå for bålbrenningen. Alle dere som nører oppunder ilden med muslim-hat, pakket inn i begrepet ytringsfrihet, bør legge merke til hva slags typer dere står i ledetog med.

Så hvis man kritiserer islam så står man i ledtog med nazister?

5550296[/snapback]

Hvorfor tror du at Ny-nazistene nå er kommet på banen? Du synes kanskje at det er en grei måte å kritisere islam på ved å la ny-nazister brenne Koranen på bål?

Jeg holder de som ikke tar avstand fra dette som medansvarlige for konflikter og tragedier som kommer.

Lenke til kommentar
Likevel syns jeg det er en veldig trist generalisering tilsvarende mye som har skjedd en million ganger før. Noen få ødelegger for massene. Noen fanatikere føler at de representerer over en milliard mennesker når de slett ikke gjør det.

http://new.petitiononline.com/DENMUS/

"We still expect that your kind government will react positively to this insult by banning this cartoon and asking the newspaper to publish an apology to all Muslims."

5550453[/snapback]

I just wonder, would your government reaction have been the same if the cartoon displayed Prophets Jesus or Moses!? I don't think so.

Tror ikke de forstår at kristendom og jødedom er konstante mål for karikaturtegninger og humorister her til lands.

Lenke til kommentar

Tror det er meget de ikke forstår.

• pressefrihet
  • ytringsfrihet
  • Forskjellen mellom et norsk magasin og norges befolkning
  • At en regjering ikke står ansvarlig for hva en avis skriver

Men denne hendelsen sprer kanskje litt kunskap til de uvitende.

At så mange mennesker, og atpåtil andre lands regjeringer, holder Norge og Danmark sine regjeringer og befolkning ansvarlige er mildt sagt trist.

Artikkel: Aljazeera fjernet satiriske tegninger

Er muslimene noe bedre selv?

5550669[/snapback]

AlJazeera representerer ikke alle muslimer.

Lenke til kommentar
Tror det er meget de ikke forstår.

•  
  • pressefrihet

• ytringsfrihet

• Forskjellen mellom et norsk magasin og norges befolkning

• At en regjering ikke står ansvarlig for hva en avis skriver

Men denne hendelsen sprer kanskje litt kunskap til de uvitende.

At så mange mennesker, og atpåtil andre lands regjeringer, holder Norge og Danmark sine regjeringer og befolkning ansvarlige er mildt sagt trist.

Artikkel: Aljazeera fjernet satiriske tegninger

Er muslimene noe bedre selv?

5550669[/snapback]

AlJazeera representerer ikke alle muslimer.

5550674[/snapback]

Men representerer de avisene som har presangtert disse tegningene alle kristne??

Nei,men alikevel anngriper de alle og enhver.

Vi får se,men jeg har tro for at vi en dag får angre bittert på at vi har latt dem innvandre til våre land, greit nok at de som kom var tildels fanatiske,men når andre og tredjegenerasjon er like fanatiske ja da er det grunn til å tenke seg om .

Lenke til kommentar
Innlegg med link til side som er unødvendig provoserende og som oppfordrer til ulovligheter er fjernet.

Det finnes linker til karikaturene tidligere i tråden for de som er interessert.

jeg ble faktisk slettet fra forumet....

dårlig ytringsfrihet her....

Jeg antar at brukeren som nå har postet lenken flere ganger er den samme personen som laget siden.

Etter min mening burde ikke diskusjon.no være et medium som reklamerer for ulovligheter.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Ser at Norges ambassade i Syria er under angrep no:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181765

Snart påtide og sette hardt mot hardt?

edit: tenker ikke på militært, hvis det ikke blir nødvendig, men en boikott av Iran og Syria kanskje. De har jo null respekt for oss og all den hjelpen vi har gitt de...

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...