Gå til innhold

Det norske flagget brenner!


Anbefalte innlegg

vi begynner med det vi å da!

la oss starte å legge ut bilder her å da!

 

vise at vi bruker vår ytringsfrihet som vi faktisk har og ingen dum muslim skal begynne å sprege seg i lufta for;)

 

er det noen som egentlig kan si åssn allah ser ut?

er det osama bin laden med en kølle i trynet? er det allah? ell?

 

hvofor bli så jævla sur over en tegning av en stygg mann uansett?

5542052[/snapback]

 

Spørs om kompisene hans kommer og besøker deg eller dine nærmeste...?

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1213079.ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var ikke ute etter hva selvmordsbomberene mener er berettiget. En pedofil mener nok også at sine handlinger er berettiget. Jeg er ute etter å vite om du mener det er berettiget.

5542166[/snapback]

 

Jeg bare konstaterer at det er noe som heter å handle i berettiget harme. Domstolene benytter tidvis dette i formidlene omstendighet når noen har handlet i affekt eller brukt vold mot andre, etter å ha blitt provosert.

5542285[/snapback]

 

Du svarte ikke på spørsmålet :)

 

Mener du det er berettiget om muslimer tyr til vold, drapstrusler eller terror i denne saken?

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1212914.ece

 

Nå er det krig. Slik lyder mullah Krekars kommentar til de omstridte karikaturtegningene av profeten Muhammed.

 

- Dette er en krigserklæring, mener mullah Krekar om Muhammed-tegningene.

 

- Dette er en krigserklæring mot vår religion, vår tro og vår sivilisasjon. Vi muslimer er klare for dette, sier mulla Krekar, ifølge TV 2 Nettavisen.

 

Kan virke slik..

5541308[/snapback]

Fint :)

Da kan han vel tas som krigsfange og sendes tilbake til fienden. :!:

(eller bør noen fortelle fyren at man pleier og ta livet av fiendene sine i krig)

Lenke til kommentar

Den store forskjellen er at flertallet av palestinerene støtter ekstremistene, mens Vigrids støtte er minimal.

5525062[/snapback]

Gjør de det? Forløpig har jeg ikke sett noen grunn til å boikotte palenstina som enkelte i denne tråden har foreslått. Er det del av palestinas offentlige politikk, disse truslene? Hva baserer du det på at palestinere flest støtter ekstremistene? Bør man ikke forholde seg til landets politikk når man driver med boikotter.

 

AtW

5525127[/snapback]

Vel, i et demokratisk valg nylig valgte palestinerne Hamas, en gruppe som på intervju vist på Dagsrevyen kom med alvorlige trusler, en gruppe som står på listen over terrororganisasjoner hos flere land (jeg tror Norge er et unntak her).

 

Så ja, det virker som om palestinere generelt har demokratisk valgt å støtte terrorister. Likevel er jeg interessert i å vite litt mer om dette, men i øyeblikket er det neppe stemning for å ta opp en meningsmåling.

Lenke til kommentar
Jeg var ikke ute etter hva selvmordsbomberene mener er berettiget. En pedofil mener nok også at sine handlinger er berettiget. Jeg er ute etter å vite om du mener det er berettiget.

5542166[/snapback]

 

Jeg bare konstaterer at det er noe som heter å handle i berettiget harme. Domstolene benytter tidvis dette i formidlene omstendighet når noen har handlet i affekt eller brukt vold mot andre, etter å ha blitt provosert.

5542285[/snapback]

 

Du svarte ikke på spørsmålet :)

 

Mener du det er berettiget om muslimer tyr til vold, drapstrusler eller terror i denne saken?

5542377[/snapback]

 

La meg si det slik; jeg blir ikke så veldig overrasket om kan skje, og da fortrinnsvis mot de som er direkte ansvarlig, dvs. diverse avis-redaktører/virksomheter. Forsåvidt en frykt jeg og mange andre tydeligvis deler med norske myndigheter som jobber 24/7 med brannslukking i et forsøk på å roe gemyttene.

Lenke til kommentar
hvorfor skal de ta det så dønn seriøst?

 

hvorfor kan de ikke la avisene her i europa og resteen av verden som ikke er muslimer og la oss få ytre vår ytringsfrihet uten at det skal bli krig ut av det ??

5542331[/snapback]

 

 

 

Er Ytringsfrihet å såre muslimene ?, Ytringsfriheten har begresninger og man kan bruke den til en vis grad, slik at man ikke sårer andre.

 

Å brenne flagge , å True er FEIL , men å Boikotte er EN INTERNASJONAL RETT og norge er ikke ansvarlig for det som skjedde, det er den esktremistiske magazinet.

 

Denmark Kunne ha løst saken på en bedre måte, Dere sendere disse innleggene nå , men egentlig saken var startet for mange uker siden.

Lenke til kommentar
Jeg var ikke ute etter hva selvmordsbomberene mener er berettiget. En pedofil mener nok også at sine handlinger er berettiget. Jeg er ute etter å vite om du mener det er berettiget.

5542166[/snapback]

 

Jeg bare konstaterer at det er noe som heter å handle i berettiget harme. Domstolene benytter tidvis dette i formidlene omstendighet når noen har handlet i affekt eller brukt vold mot andre, etter å ha blitt provosert.

5542285[/snapback]

 

Du svarte ikke på spørsmålet :)

 

Mener du det er berettiget om muslimer tyr til vold, drapstrusler eller terror i denne saken?

5542377[/snapback]

 

La meg si det slik; jeg blir ikke så veldig overrasket om kan skje, og da fortrinnsvis mot de som er direkte ansvarlig, dvs. diverse avis-redaktører/virksomheter. Forsåvidt en frykt jeg og mange andre tydeligvis deler med norske myndigheter som jobber 24/7 med brannslukking i et forsøk på å roe gemyttene.

5542541[/snapback]

 

Nå gjentar du deg selv bare og svarer fortsatt ikke. Men det er greit nok, du står selvfølgelig fritt til å få holde dine meninger for deg selv, så jeg skal slutte å spørre deg om det. :)

Lenke til kommentar

Ville vært interresant å se hva som hendte om det skulle bli "krig" mellom muslimer spesielt da i midtøsten og resten av den vestlige verden.

De er tøffe med AK47 på TV men tror pipa hadde fått en annen lyd når de alierte ruller inn med tanks og bombefly, så noe direkte krig blir det ikke men kan hende en og annen terroraksjon.

Palestina har og er fortsatt okupert av Israel som har håndtert dem med jernhånd.

Lenke til kommentar
Er Ytringsfrihet å såre muslimene ?, Ytringsfriheten har begresninger og man kan bruke den til en vis grad, slik at man ikke sårer andre.

 

Å brenne flagge , å True er FEIL , men å Boikotte er EN INTERNASJONAL RETT og norge  er ikke ansvarlig for det som skjedde, det er den esktremistiske magazinet.

 

Denmark Kunne ha løst saken på en bedre måte, Dere sendere disse innleggene nå , men egentlig saken var startet for mange uker siden.

Jeg forstår at du føler deg såret av tegningene og av en del av kommentarene i denne tråden.

Det er antagelig helt naturlig for deg.

Derfor har jeg følgende spørsmål til deg: Synes du ikke det er synd at muslimskeledere kommer med trusler mot Norge da dette etter all sannsynlighet vil gjøre vanskeligere for deg å leve i Norge. (Da antar jeg at du har et utseende som tilsier at du er arabisk).

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Tror ikke det ville blitt særlig morsomt for oss om familiemedlemmer blir sprengt i filler når de tar bussen for å kjøpe julepresanger. Krig er det siste som må finne sted. Det er viktig å ytre mening og håpe på at budskapet når frem.

5542646[/snapback]

 

100% enig. Ser meg lei på alle de som forsvarer trusler om vold og terror her inne på forumet. Uansett hva en person sier eller mener så er det ingenting som rettferdiggjør eller legitimerer bruken av vold mot andre mennesker. Det er helt latterlig og forskrudd å tenke at det er naturlig, vanlig og greit for islamiter å gjøre noe sånn. Jeg hadde håpet vi alle kunne vært litt mer sivilisert.

Lenke til kommentar

Den store forskjellen er at flertallet av palestinerene støtter ekstremistene, mens Vigrids støtte er minimal.

5525062[/snapback]

Gjør de det? Forløpig har jeg ikke sett noen grunn til å boikotte palenstina som enkelte i denne tråden har foreslått. Er det del av palestinas offentlige politikk, disse truslene? Hva baserer du det på at palestinere flest støtter ekstremistene? Bør man ikke forholde seg til landets politikk når man driver med boikotter.

 

AtW

5525127[/snapback]

Vel, i et demokratisk valg nylig valgte palestinerne Hamas, en gruppe som på intervju vist på Dagsrevyen kom med alvorlige trusler, en gruppe som står på listen over terrororganisasjoner hos flere land (jeg tror Norge er et unntak her).

 

Så ja, det virker som om palestinere generelt har demokratisk valgt å støtte terrorister. Likevel er jeg interessert i å vite litt mer om dette, men i øyeblikket er det neppe stemning for å ta opp en meningsmåling.

5542504[/snapback]

 

Joda, jeg har forståelse for en boikott på det grunnlaget, men det har ingen direkte sammenheng med disse karikaturene. Så om det er grunnen til en ønsket boikott (karikatursaken), så mener jeg man bør vite landets politikk og meninger først.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ytringsfriheten har begresninger og man kan bruke den til en vis grad, slik at man ikke sårer andre.

 

5542552[/snapback]

 

Når ble det du som bestemte hva som er ytringsfrihet? Jeg mener at folk må tåle å bli såret. Det eneste som ikke bør være tillatt er å si usannheter om enkeltpersoner. Og hvis man skulle gjøre det, svares det med bøter, ikke mord.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Uten at jeg har noe håndfaste bevis å komme med sitter jeg med inntrykk fra de store mediene at de sterkeste reaksjonene, i form av opptøyer og trusler om vold, fra Palestina. Merkelig nok er det Fatah siden som virker sterkest representert, og ikke Hamas. Den siste oppfatter jeg som langt mer religiøs enn første. Er det da rimelig å anta at det store valgtapet har gitt dem behov for å vise at de "er viktige"? At de også gjør arbeider for islam? Virker mer og mer som et spill.

 

Ellers håper jeg det blir gjort noe med Imamen som gikk rudt å viste frem falske bilder. Makan til frekkhet. Hvorfor ber ikke muslimene ham om å beklage seg?

Lenke til kommentar
Tror ikke det ville blitt særlig morsomt for oss om familiemedlemmer blir sprengt i filler når de tar bussen for å kjøpe julepresanger. Krig er det siste som må finne sted. Det er viktig å ytre mening og håpe på at budskapet når frem.

5542646[/snapback]

 

Tjaa ? Hadde dem noen spesielle grunn til å smelle bombene i London for noen mnd. siden ? Noen som husker det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...