Gå til innhold

Det norske flagget brenner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norge har ti timer ! Hva vil skje nå ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article550137.ece

22:48 går fristen ut.

 

Etter min mening burde vi sporenstreks trekke ut alle nordmenn som står i fare for å bli truffet ak stein, kuler, bomber osv.

Vi må for all del ikke be om unnskyldning for noe vi ikke har gjort. Gjør vi det gir vi etter for krav om at ”de” skal styre vår ytringsfrihet.

Lenke til kommentar
Norge har ti timer ! Hva vil skje nå ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article550137.ece

22:48 går fristen ut.

 

Etter min mening burde vi sporenstreks trekke ut alle nordmenn som står i fare for å bli truffet ak stein, kuler, bomber osv.

Vi må for all del ikke be om unnskyldning for noe vi ikke har gjort. Gjør vi det gir vi etter for krav om at ”de” skal styre vår ytringsfrihet.

5539728[/snapback]

Enig, trekk ut alle som jobber i muslimske land.

 

Håper Jonas Gahr Støre fortsetter å imponere ved å ikke beklage at vi forsvarer hovedprinsippet i demokratiet vårt.

Lenke til kommentar

Jeg synes man bare skal fortsette å publisere tegninger av muhammed, gud, jesus eller hvem det skal være. Religion er uansett menneskehetens svøpe.. Muligens. Så derfor får de religiøse lunatics tåle litt stryk mens vi venter på at himmelen skal falle ned i hodene våre. Jeg observerer med fryd at stadig flere medier publiserer disse muhammed-karikaturene, og jeg lurer på hva som er motivet for det? Disse religiøse fundamentalister er jo farlige, og kan sprenge seg i luften på en togstasjon nær deg når som helst! Jeg tror det er fordi det er morro å hisse opp en som allerede er fly forbannet. Ikke særlig lurt, men men.

 

En jordansk tabloidavis trykket torsdag tre av de omstridte karikaturtegningene av profeten Mohammed.

"Verdens muslimer, vær fornuftige" oppfordrer redaktøren i den uavhengige ukeavisen Al-Shihan i en lederartikkel.

Al-Shihan trykker blant annet karikaturtegningen av profeten Muhammed iført en turban i bombefasong. :thumbup:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Til de, eventuelle, sinte muslimene som leser dette.

 

Det er ikke fordi bildene er så rasende festlige at jeg mener det er fornuftig å publisere dem. Det er pågrunn av debatten som har kommet i etterkant.

Muslimer kan oppfattes som svært hårsåre og overreagerende når det kommer til noe de ikke liker.

Nå har overraskende store deler av den muslimske verden gått inn for boikott av norske og danske varer. Det er veldig viktig at vi ikke gir etter for dette presset. Man må forstå at religiøse synspunkter ikke kan styre verden.

Når muslimske nasjoner støtter de samme kravene som disse voldelige ekstremistene er det lett å få inntrykk av at alle muslimer er for terrorisering av en nasjon der et par individer besluttet å trykke en tegning. Ikke la som oppfatte dere som dette:

Flaggbrenning.jpg

1138887851589_391.jpg

Tilhengere_av_grupp_229269s.jpg

Lenke til kommentar

hvis vi gir etter for kravene deres og sier unnskyld så beviser det EN TING:

vi er mentalt svake.., men muslimene er det og har vært det hele tia!

 

dårlige tapere....ohh nei de tegner allah ellr faen hva han heter i avisa...omg da dreper vi dem.

 

vettu hva..det er de som burde dø, de dreper jo uskyldige folk hele tia jo.

kan ikke bush bare sende et par A-bomber over gaza så slepper vi alle disse muslimene som er så drastisk hårsåre fordi vi bruker ytringsfriheten vår!

Lenke til kommentar
hvis vi gir etter for kravene deres og sier unnskyld så beviser det EN TING:

vi er mentalt svake.., men muslimene er det og har vært det hele tia!

 

dårlige tapere....ohh nei de tegner allah ellr faen hva han heter i avisa...omg da dreper vi dem.

 

vettu hva..det er de som burde dø, de dreper jo uskyldige folk hele tia jo.

kan ikke bush bare sende et par A-bomber over gaza så slepper vi alle disse muslimene som er så drastisk hårsåre fordi vi bruker ytringsfriheten vår!

5540577[/snapback]

 

 

BUSH BRUKER GUDS ORD OGSÅ :) GOD SAYS TO ME , BOMB IRAQ, OK , dreper han ikke uskyldige Kristne i irak også ?

 

BUSH = HITLER , VÆR KLAR OVER D

Lenke til kommentar
BUSH BRUKER GUDS ORD OGSÅ :)  GOD SAYS TO ME , BOMB IRAQ,  OK , dreper han ikke uskyldige  Kristne i irak også ?

Bush er sikkert slem han, og i krig er det dessverre slik at det ofte blir sivile tap. Men det er ikke Bush vi diskuterer i denne tråden. Bushs kriger kan ikke rettferdiggjøre muslimers angrep på vår ytringsfrihet.

Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk, er det et sabeltannflagg jeg ser der?

Det er vel heller lite trolig, men hvem vet kanskje en eller to av dem har vært i dyreparken i Kristiansand og blitt kjempe fascinert av kongen på havet.

Uansett en meget bra iakttakelse.

5540651[/snapback]

 

Jeg tror de er litt fascinert jeg. Men det passer dårlig med Sabeltann-merkevarer midt oppi flaggbrenning og Norges-boikott.

Lenke til kommentar
BUSH BRUKER GUDS ORD OGSÅ :)  GOD SAYS TO ME , BOMB IRAQ,  OK , dreper han ikke uskyldige  Kristne i irak også ?

Bush er sikkert slem han, og i krig er det dessverre slik at det ofte blir sivile tap. Men det er ikke Bush vi diskuterer i denne tråden. Bushs kriger kan ikke rettferdiggjøre muslimers angrep på vår ytringsfrihet.

5540663[/snapback]

 

JEG VISTE BARE ET EKSEMPEL TIL EN AV BRUKERNE HER . . .

 

Men La oss se på saken slikt da. At jeg tror IRON MAIDEN ( HEAVY METAL MUSIC BAND ) er et bra band , men du synes at metal er noe dårlig og at alle de som hører på metal er satanister, og la oss si at vi er venner , ville du såre meg med snakke så stygt om IRON MAIDEN og METAL MUSIC ? det du burde gjøre er å vise dine meninger på høflig og grei måte og det burde alle vite, hvis jeg synes IRON MAIDEN er bra, så er det mye til for å endre min mening, så du trenger ikke å overtale meg at de er dårlige . . . Samme med muslimene og tegningene, Muslimene TROR PÅ MOHAMMAD , Han er deres PROFET , Kommer ytringsfriheten med å såre så mange muslimer ? Ville verden blitt bra med å såre dem ? vil vi leve i fred med å såre dem og se at de EKTE kriminelle er ennå på TOPPEN og gjør det de vil. BUSH dreper MANGE I IRAK , Vil du ikke være snill å tenke litt på barna som dør der nede ? vil du ikke være litt snill å tenke på Amerikanske soldater som leker med TANKS og kjører på bilene og VOLDTAR ? .

 

Ytringsfrihet kommer ikke med å såre Muslimene, Kommer med KRITIKK av noe som ødelegger VERDEN NÅ , NEMLIG USA og sine holdninger mot alle . . .

 

O ture norge , eller presse norge er ikke nyttig fordi selve Norske regjeringen har ikke GJORT NOE , Det er avisen som har trykt de tegningene , men tenk om en i norge brenner Koranen og snakker stygt om Islam og din nabo er en grei muslim , ville du ikke føle at Han muslimen er fornærmet ?

 

Trusler og vold må ikke muslimene bruke, Men de har også gått i demonstrasjoner i Denmark og sendt klager og brev , men ingen hørte dem, EN ØKONOMISK KRIG Er vel muslimenes rett til å bruke, nemlig å boikotte . . .

 

Ytringsfriheten FORBEDRES MED TEGNINGER , hmm, høres som om EUROPA nettop i dag har gått over til DEMOKRATI SYSTEM .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...