Zyphonzz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei. Jeg har levd på trådløst siden jeg fikk min nye PC, men nå når jeg skulle koble den til gjennom en switch så skjer det enten 1: Det kommer "nettverkskabel koblet til" for så 3sek etterpå at det kommer "En nettverkskabel er koblet fra". Men av og til skjer det også at dette ikke kommer, men at internett er så kommer det ikke noe feilmelding, men internett funker ikke, selv om det står at det er pålogget. Det sitter også flere i nettverk her, som det funker helt fint hos! Og ang. om det er noe feil med mitt nettverkskort etc, så har jeg vært på lan flere ganger, og der har dette ikke vært noe problem (formatert etter dette, noen instillinger?).. Har dere noen linker til svar, så gjerne det! Takk på forhånd. Trenger dere mer info, bare spør! Edit: Har selvfølgelig også testet mange forskjellige nettverkskabler. Endret 30. januar 2006 av Zyphonzz Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Siden du ikke sier noe om det, så spør jeg; Har du prøvd en annen TP-kabel? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 vil gjette på dårlig kontakt i en eller begge endene av kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå