Deus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har en Dell I8600a med Kubuntu installert, av en eller annen merkelig grunn finner ikke Kubuntu Wlan-kortet mitt. Kortet er et Intel 2200 MiniPCI, jeg har sjekket at kortet er aktivert i BIOS. Er det noen som vet hva som kan være feilen?? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Har du prøvd å laste drivaren manuelt? sudo modprobe ipw2200 Endret 30. januar 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Deus Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Ja, driveren blir lastet inn, men kortet blir ennå ikke funnet og nettverket er like dødt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) har samme problem med Intel 2100 MiniPCI i nyeste kanotix. nettverkskortene (wlan og lan) står som "deactivated" i kontrollpanelet. Klikker jeg på activate blir den grønn (aktiv) i halvt sekund og hopper tilbake til deactivated. Håpet på at nettet skulle funke glatt siden kanotix til og med har en wizard for å koble til WPA sikra nettverk Endret 30. januar 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 kjørte apt-get update og apt-get dist-upgrade (vet ikke hva dette innebærer, kan noen forklare? ) og det ble oppdatert til KDE 3.51, det kom med et program for wifi og wpa oppsett, funker utmerket. Nå må jeg jobbe med hvordan fontene ser ut hvorfor kan ikke fontene være pene pr. default? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå