Stinmaker Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei jeg har en WRT54GS ruter, disse har entenner som jeg har byttet med og har kjøpt 7db antenner fra linky linksys antenner har planer om å legge en dd-wrt firmware og øke antennestyrken fra 28 mw og prøve meg opptil 251 som er maks. Er det noen av dere som vet om dette vil øke rekkevidden til ruteren, jeg har planer om å kunne øke rekkevidden med 20-30 meter til i forhold til i dag slik at naboen som har very low signal i dag får noe bedre dekning. Vil jeg merke noe forskjell med dd-wrt firmware ved å øke signalen? Vil dette være stabil og ikke til forstyrrelser for andre trådløse nettverk i området som det er ca. 10-15 av. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 hvis du øker til 250mwatt så vil alle få deg inn, men vil ikke si at kort kan sende tilbake til deg. normalt så hjelper det og sette den på 82 til 100mwatt, du sier 20-30m, men er det åpent eller mellom masse vegger? Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 dette er to blokker med fri sikt i mellom, ruteren min står i soverommet med vindu mot naboens blokk blokkene står som L formet det vil si at jeg ser langs blokken, og han bor på enden av blokken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå