bjornkn Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde for å se hva dere har å komme med av K&K itl det. Olympus C50 1/10s f 8 ISO 320 (det var mørkt der inni skogen..) Bildet er tatt på frihånd for 3 år siden, første dag med nytt kamera må det testes Lang lukkertid for å få kontrasten mellom det stivnede og det flytende vannet. Justert farger, levels og curves i PS - ellers ingen redigering eller cropping. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Syntes det hadde en fin stemning når jeg hadde kikket litt på det. Først ble jeg litt forstyrret av alle greinene, men de "forsvant" for meg etterhvert som bildet satt seg. Lang lukkertid og vann er altid fint, men snø og iskrystallene gjorde settingen mer spennende. Ville likt mer ryddigere omgivelser, dog. Perfekt motiv for kompaktkamera. Et slikt motiv tåler også støyreduksjon i etterkant, men det er ikke nødvendig her. Lite støy på det kameraet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå