Dumbo Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har en kamerat som går på skole i Oxford i England. Jeg lurer på om det er noen siden som tilbyr at jeg sender meldinger til ham, gratis. Fant en, men der måtte en registrere seg med mobilnummer og slikt for å få en aktiverings-kode. Og det nytter jo ikke.. Vet dere om noen plasser, eller er dette umulig ? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Dumbo skrev (2002-09-14 18:54):Jeg har en kamerat som går på skole i Oxford i England. Jeg lurer på om det er noen siden som tilbyr at jeg sender meldinger til ham, gratis. Fant en, men der måtte en registrere seg med mobilnummer og slikt for å få en aktiverings-kode. Og det nytter jo ikke..Vet dere om noen plasser, eller er dette umulig ?På forhånd takk.. Det fins sikkert sånne tjenester der borte oxo, men siden kameraten din ER i england, så er det jo mye lettere for ham å finne de engelske svarene på mother og eurobate osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå