iChristian Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei Jeg ønsker å ha en php å skrive til min MySQLdatabase, men ønsker ikke at denne skal være todelt i en form-side og en phpside, noen som kan hjelpe meg med det? alt av tilkobling til databasen skal ligge i en include så den trenger man ikke tenke på. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kan du spesifisere litt kva du er på jakt etter? Skal brukaren skrive i formar kva som skal komme i databasen? Det er lett å få det på same fil, viss det var det du tenkt på. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Skal brukaren skrive i formar kva som skal komme i databasen?Det er lett å få det på same fil, viss det var det du tenkt på. 5524172[/snapback] Det er faktisk akkurat hva jeg er ute etter, jeg ønsker å kunne åpne "leggtilsitat.php" skrive inn et sitat og et forfatter navn og trykke på "submit" eller for eksempel "leggtilblogginlegg.php" med heading, innhold, automatisk dato og automatisk tid.. Som 2 eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå