abene Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Picasa 2.2.0 sluppet Bildekatalogiseringsverktøyet Picasa har nå kommet i versjon 2.2.0. Programmet kan brukes til å organisere og manipulere bildene dine. Det er nå blitt ennå mer brukervennlig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvordan fungerer merkelappene i dette programmet? AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er ikke begeistret for programmet, spesiellt ikke for alle filene som den fyller opp pcene med. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Sist jeg brukte Picasa ble det umiddelbart avinstallert da jeg fant ut at all eksperimentering på bilder _automatisk_ ble lagret, uten spørsmål, mens det ble tatt en kopi av det originale bildet og lagt i en annen mappe. Bare rot. Utilgivelig. Forferdelig program. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvor er det Picasa lagrer alle filene den holder styr på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå