Bertelsen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jepp, i går kveld gikk sikringen i 2 etasje, der jeg har rom. Pc'en sto ikke på, men kontakten sto inni. Nå vil den ikke starte, det lukter svidd plastikk av PSU'en. Har sjekket skjermkortet og slikt, og det ser helt fint ut. Tror dere det er PSU'en som gikk til helvete? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Er stor sjanse for at det er PSU som har tatt kvelden. Har vært bortil mange maskiner i masse tilfelle, der har det bare vært å bytte PSU så har maskinen startet opp igjen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Nå har jeg fått lånt PSU'en til kompisen min, og fått konstantert at det var PSU'en som gikk til Blokksberg. Tusen takk for hjelpen uansett, fikk lest det på skolen, å da gikk hjertet litt saktere.. Lenke til kommentar
alf-gunnar Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei... Samme skjedde meg meg for en liten stund siden. Jeg åpna maskinen tok ut ram-brikkene og satte de på plass igjen, så fungere maskinen som normalt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå