Monique Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har lastet ned - og ført over - noen meldingslyder til telefonen. (lastet ned til pc og derfra over til telefonen via usb) Men disse var det en så lav lyd på at de ikke var brukendes. Noen som vet hvorfor og hva som kan gjøres? Går det å stille meldingslyden - sms og mms - på telefonen i det hele tatt? Er det noen som kjenner til siden "alle.no", der tilbyr de syv dager gratis nedlastning hvor man må melde seg inn og ut via sms. Er litt skeptisk på om en skal slite med å få blitt meldt ut etter syv dager. Noen som har prøvd? Og et batterispørsmål : når jeg lader telefonen så kommer et tegn av lyn på batteriet, dette tegnet står der også når batterimåleren ikke beveger seg mer. Inst.boka sier og viser ingen ting om noe lyn. Skal dette "slukne" når batteriet er ferdig oppladet eller skal det være der hele tiden når laderen står i? Takker for svar. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Har lastet ned - og ført over - noen meldingslyder til telefonen. (lastet ned til pc og derfra over til telefonen via usb)Men disse var det en så lav lyd på at de ikke var brukendes. Noen som vet hvorfor og hva som kan gjøres? Går det å stille meldingslyden - sms og mms - på telefonen i det hele tatt? Er det noen som kjenner til siden "alle.no", der tilbyr de syv dager gratis nedlastning hvor man må melde seg inn og ut via sms. Er litt skeptisk på om en skal slite med å få blitt meldt ut etter syv dager. Noen som har prøvd? Og et batterispørsmål : når jeg lader telefonen så kommer et tegn av lyn på batteriet, dette tegnet står der også når batterimåleren ikke beveger seg mer. Inst.boka sier og viser ingen ting om noe lyn. Skal dette "slukne" når batteriet er ferdig oppladet eller skal det være der hele tiden når laderen står i? Takker for svar. 5521071[/snapback] Også en ting til... Har fått med meg at absorlutt alle vet om Zedge... Det jeg lurer på er om alt er gratis? Mye laster man for.eks. ned på pc, men på noen ringetoner så kommer opp en rute hvor man skal skrive inn land, telefonnummer mm...er det da gratis eller blir man belastet en eller annen sum på en eller annen måte? Takk for svar. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ikke alt på zedge.no er gratis. Noe må du betale for, men det er er ganske mye som er gratis på den siden. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Og et batterispørsmål : når jeg lader telefonen så kommer et tegn av lyn på batteriet, dette tegnet står der også når batterimåleren ikke beveger seg mer. Inst.boka sier og viser ingen ting om noe lyn. Skal dette "slukne" når batteriet er ferdig oppladet eller skal det være der hele tiden når laderen står i? Ja jeg hadde en K500i som viste et lyn på batteriindikatoren hele tiden mens laderen var i. Selv om batteriet var fullt. Har lastet ned - og ført over - noen meldingslyder til telefonen. (lastet ned til pc og derfra over til telefonen via usb)Men disse var det en så lav lyd på at de ikke var brukendes. Noen som vet hvorfor og hva som kan gjøres? Går det å stille meldingslyden - sms og mms - på telefonen i det hele tatt? Nei kjenner ikke til at du kan stille volumet bare for meldingslyden. Skru opp volumet på ringetoner og du får høyere meldingslyd. Eventuelt finne en annen meldingslyd på Zedge eller et søk på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå