Beyma Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) jeg har en laptop(hp omnibook600, 256 mb ram, 0,8 gh prosessor ()) Men jeg har et rotten skjermkort.. hvor kan jeg finne et ganskse billig, helt enkelt og greit skjermkort som funker bare..?? Endret 30. januar 2006 av crimar Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan ikke skifte skjermkort på en laptop. Punktum. Hvorfor? Fordi grafikkontrolleren er integrert på hovedkortet. -C- Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Du kan ikke skifte skjermkort på en laptop. Punktum. Hvorfor? Fordi grafikkontrolleren er integrert på hovedkortet. -C- 5521279[/snapback] Så det er ikke mulig å forbedre grafikken..? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ikke uten å kjøpe ny laptop nei. Jeg hørte noen rykter om et PCMCIA 3d-akseleratorkort for DAK/DAP/CAD etc. men vet ikke om det var en realitet eller bare rykter. -C- Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 okki.. men funker ati rage 8 mb til cs 1.6 spilling og bare med bots..skal ikke spille over internett.. nå snakker jeg funker og jeg trenger ikke 100 fps.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vel, funke er vel kanskje å ta litt hardt i. Men for alt jeg vet, så kan det jo faktisk gå, også. CS er jo ikke fryktelig krevende. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 den tok 1.0..(hehe) helt greit og det ero ikke så mye forskjell og har hørt om folk som klarte det med noe av det samme grafikk minnet og 32 mb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå