haugenes Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei! Jeg fikk en kar til å bygge en server for meg med 4 disker satt opp med en 3ware kontroller satt opp i raid 5, så har jeg mistet en disk og får ikke dette til. Er det noen som kan hjelpe meg? gjerne som kan komme å se på den, er redd for å miste masse bilder som ligger der. mail: [email protected] Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg vil anta at det bare er å skaffe seg en tilsvarende disk og å koble den til. Så vil systemet rebuildes automatisk, evt. kanskje du må inn i biosen for å trigge det. Lenke til kommentar
haugenes Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg vil anta at det bare er å skaffe seg en tilsvarende disk og å koble den til.Så vil systemet rebuildes automatisk, evt. kanskje du må inn i biosen for å trigge det. 5554328[/snapback] Jeg kjøpte 4 nye disker, vet du om noen som kan prøve og gjenoprette data fra disse? Lenke til kommentar
darksoul1900 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvordan 3Ware kontroller er det vi snakker om. Har vært plaget med en selv, diskene bare datt ut av raidet uten mål og mening. Problemet ble løst med en firmware oppgradering av kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå