Hårek Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 På fredag merket jeg at "Marker alle poster lest" knappen plutselig ikke virker. Denne knappen må jeg bruke hver gang jeg er innom forumet. Bruker Opera 8.51 på jobben og hjemme, og samme problem begge steder. Men hvis jeg bruker IE så fungerer den knappen. Begriper ikke hvorfor jeg har så mye problemer med å få markert gamle og nye poster. Alle andre forum fungerer automatisk. Nå begynner dette forumet å bli særdeles tungvindt å bruke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ser ut til at et lite problem snek seg inn hos oss da, har nå tatt og rettet på det og nå fungerer det hvertfall skikkelig igjen her i min Opera. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Ser man det, nå virker det ja. Hadde egentlig ikke vente svar fra deg, mine tidligere spørsmål og PM om hvorfor automatisk markering ikke fungerer er fremdeles ubesvart. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vi har tidligere innformert om at det er et problem med forumsystemet som vi enda ikke funnet en skikkelig løsning på. Og da er det litt verre å få fikset det desverre. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 "Markér alle poster som lest" knappen fungerer desverre fortsatt ikke her.. Bruker IE.. Blir litt forvirrende når gamle poster lyser opp at de er nye.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er nok ikke et problem med browser, for jeg har samme problem i FF. Jeg gidder aldri å logge ut av forumet, for det er min pc og ingen andre bruker den. Er irriterende at poster man har lest popper opp som ulest Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har samme problem, men vet ikke om jeg har IE, Opera 8.51 eller FF... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vi har tidligere innformert om at det er et problem med forumsystemet som vi enda ikke funnet en skikkelig løsning på. Og da er det litt verre å få fikset det desverre. 5523198[/snapback] Som jeg skrev der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg