vargaz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg skal kjøpe en mp3 spiller med 512 mb, er dette nok? Jeg er avhengig av at det er Flashminne på den.. noen som kan komme med en anbefalning? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 512mb er veldig lite plass (kommer jo an på hvor mye musikk du har da..) Men Creative sine flah spilere er god, Creative MuVo TX (hvis jeg ikke bommer helt) Hvis du må har mer har jo Ipod Nano flash mine... Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 512 mb er lite. jeg hadde det på den gammle min, og jeg fikk ikke nok musikk for 1 dag inn på den.. jeg råder deg til å kjøpe mer.. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Om du bruker spilleren sjelden og lite, er det nok. Jeg har 256 MB Muvo TX. I perioder er det nok, men jeg begynner å se på større spillere om jeg bruker den mye. Sagt på en annen måte: Det er nok til at jeg ikke er desperat nok til å kjøpe en flash-spiller med mye minne og helt feil konfigurasjon. Nok til at jeg klarer å vente på en Ipod Nano-killer... Endret 5. februar 2006 av annie2 Lenke til kommentar
Robin882 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sony NW-E505 er både fetest og kulest Den har åsså bra lyd, men kan kansje være litt dyr da(ca. 1000kr) http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...Network+Walkman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå