mortengutt Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har hatt problemer med at verdensikonet kommer opp til høyre i displayet, ved siden av gsm- og 3G-dekningen, kommer med jevne mellomrom, akkurat som den driver å søker etter noe. Kan det være noe som jeg har aktivert uten å være klar over det? Det blir også surring i de elektriske artiklene som mobilen er i nærheten av, så det er litt småirriterende. Tips til hvordan man fjerner dette? Stooor takk Endret 30. januar 2006 av mortengutt Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Vet man bare skal bla seg inn en plass på tlf og krysse av for denne, men husker ikke hvor. Og så har jeg engelsk menyoppsett på tlf da den er utenlandsk, så da blir d ennå mer vanskeligere. HJELP NOEN! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Stenges pga. bumping. Trådstarter henvises til retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg