Juggah Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Skal ha en 120GB harddisk.. IBM Deskstar 120GB IDE 7200RPM ATA/100 harddisk 120GXP /IC35L120AVVA07 eller Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM ATA/100 harddisk 2MB cache WD1200BB Hvem av disse er best? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 la meg se... for det første kunne du jo sluttet med feilposter og postet der denne posten hører hjemme, under LAGRINGSMEDIER! for det andre så tror jeg det er omtrent 3-4 timer siden jeg svarte på omtrent identisk spørsmål, hadde du åpnet kategorien LAGRINGSMEDIER, ville du lett sett den trådenposten. når det gjelder hardisk, spørs det om du vil ha billig eller kvalitet. vil du ha en billigdisk som stopper etter noen måneder, velger du ibm, vil du derimot ha en som holder, går du for WD, selv om de er litit dyrere. Lenke til kommentar
Juggah Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 jaja, Beklager! Må jo bare si det at jeg har vært veldig fornøyd med mine tidligere IBM-disker på 20 og 60gb.. de rusler og går ennå faktisk! Men jeg følger rådet ditt og går for WD denne gangen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: fondus skrev (2002-09-14 18:42):når det gjelder hardisk, spørs det om du vil ha billig eller kvalitet.vil du ha en billigdisk som stopper etter noen måneder, velger du ibm, vil du derimot ha en som holder, går du for WD, selv om de er litit dyrere. Du kan ikke si at ibm er dårlig kvalitet og wd så mye bedre. det har du ikke grunnlag for å si. Eg har både ibm og wd i min pc og er kjempe fornøyd med begge merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå