Gå til innhold

AMD FX-60 Klubben


Jimster

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
post-75848-1145531774_thumb.jpg

 

Bare for å terge dere som har brukt 3 ganger så mye som meg på CPU  :tease:

5954058[/snapback]

Fin den klokken der da.... :)

Men jeg mister fortsatt ikke nattesøvnen over det altså...

 

Det er ingen garanti for at vi andre skal klare det samme som deg, og når jeg kjøper en ting, så er det på bakgrunn av hva produketet "skal kunne levere", og ikke "kanskje kan levere".

 

Nå er jo det også en sannhet med modifikasjoner da ...

 

men det er ingen som kan garantere et like godt resultat i hvert fall, og jeg er derfor mer enn villig til å betale mer for å være garantert mer...

Lenke til kommentar
Må nesten gni det inn eg og då...

5954862[/snapback]

 

Du er jo enda eklere en eg er :w00t:

 

5956407[/snapback]

Blir dere litt skuffa når jeg ikke bryr meg hvor mye dere betalte for den prosessoren...

 

dere kan fortsatt ikke garantere et lignende resultat for andre, så derfor blir det rett og slett tull å ta hensyn til det....

 

Men det er jo flott for dere, og jeg unner dere virkelig all ære for at dere klarer å klokke så bra...

Lenke til kommentar
Klokking er for studenter og fattige ;)

5956949[/snapback]

Tror du må revurdere den der litt, for de fleste som har/tenker skaffe FX-60 bl.a. har/skal klokke den. Tviler på at de er verken studenter eller fattige akkurat.

 

Dessuten, hva er galt med å klokke? Få litt ekstra ytelse for pengene?

5957577[/snapback]

var en litt pussig kommentar det der ja.....

 

Lurer på om stoolman og overklokk er fattige studenter...

 

Og ja selv min FX60 skal klokkes, selv om det ikke på langt nær blir så ekstremt som mange andre her.... Men hallo.. jeg veit at jeg betaler MYE for liten forskjell... eller mye får å være garantert en viss GHz... men..men... det koster å være kar..

 

Er ikke student eller fattig jeg heller.... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Klokking er for studenter og fattige ;)

5956949[/snapback]

 

 

Smart å si... veldig smart.

 

La oss si at du har 200k å bruke på en maskin. Hvor får du kjøpt en Dual Core basert på K8 arkitekturen som kjører 3.2Ghz?

 

Ja, jeg vet det var en spøk. Men det nytter ikke å poste sånt på dette forumet. Ta denne tråden som et eksempel. Hvor mange svar her har med topic å gjøre?

 

Det er 8 sider hvorav 8 sider er off topic... det sier ikke så rent lite om de som henger her, eller om moddene for den saks skyld.

 

Hadde jeg opprettet en tråd om maks lengde på cat 5e kabler her, så hadde jeg sett 10-20 sider med dustete kommentarer om routere.

 

Modder, ta dere sammen. Dere gjør en RÆVA jobb.

 

 

 

----------------

 

Og ja, gressum og alle dere andre "jeg skummer kremen av toppen-dudes" dere har et av de største forumene i norge, men dere har også et av verdens største dusteforum. 45% er off topic, 45% er fjortispiss og kun de resterende 10% er noe som faktisk hører hjemme på forumet.

 

På tide dere finner en Yummy-spire til å moderere litt. Pass bare på at de ikke er av typen som drar en yummy på andre forum.

Lenke til kommentar
Klokking er for studenter og fattige ;)

5956949[/snapback]

 

Ja, jeg vet det var en spøk. Men det nytter ikke å poste sånt på dette forumet. Ta denne tråden som et eksempel. Hvor mange svar her har med topic å gjøre?

 

6012437[/snapback]

 

Vel.. det var en spøk - illustrert med smileyen bak.

 

Syntes bare det ble for mye harselering med oss som har bladd opp for FX-60'en, angående value for money, og ikke minst hva andre greier å dra ut av sine Opertons ikke minst.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det brukere der ute som har efaring med bruk av FX-60 til bildebehandling? Er litt lei av at Photoshop bruker 10 sec på komprimeringsjobben hver eneste gang jeg skal lagre en jpg bilde etter redigering.

 

Har en 4400+ nå, men har bestilt en FX-60 for å få litt mere futt. Ellers sitter det 2x Raptor i RAID 0 for SW/Opsys og 4x SATA2 i RAID 0 for datalagring, samt 4GB RAM i PC'en, så det er ikke så mye mere å hente på andre områder.

Lenke til kommentar
Er det brukere der ute som har efaring med bruk av FX-60 til bildebehandling? Er litt lei av at Photoshop bruker 10 sec på komprimeringsjobben hver eneste gang jeg skal lagre en jpg bilde etter redigering.

Har en 4400+ nå, men har bestilt en FX-60 for å få litt mere futt. Ellers sitter det 2x Raptor i RAID 0 for SW/Opsys og 4x SATA2 i RAID 0 for datalagring, samt 4GB RAM i PC'en, så det er ikke så mye mere å hente på andre områder.

6674318[/snapback]

Det høres ut som en veldig pengesløsing, hadde heller brukt noe penger på masse og rask ram, og kanskje en 150 gb Raptor, tror det hadde blit mer merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...