Gå til innhold

AMD FX-60 Klubben


Jimster

Anbefalte innlegg

30531A_ATH_FX_E_RGB.gif

 

 

AMD FX-60 Klubben

 

Jeg tenkte jeg skulle starte denne tråden slik at eiere av AMD FX-60 kan poste maskinspecs og benchmarks, samt diskutere anliggende rundt prosessoren med hverandre. Her melder man seg inn når FX-60 er ihus, og skryter av hva man får til!

 

Man trenger selvfølgelig ikke ha prosessoren for å poste her, men jeg setter pris på at dem som har den gjør det slik at vi kan utveksle erfaringer.

 

Håper på et godt community! :cool:

Endret av jimster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har dere seriøst mye penger å brenne, saklig dyrt en en cpu.

 

respekt til trådstarter for dette oppsettet:

DFI Lanparty UT Expert

AMD FX-60

Sapphire ATI Radeon X1900 XTX

4GB OCZ Platinum Edition (4x1024GB)

WDC Raptor 150GB 10000RPM

 

*sikle*

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Saddlefall; har du mottat FX'en? Oc resultat please

5526777[/snapback]

Har motatt den ja, sitter i maskinen nå! OC resultater kommer med tiden :p Må først få tak i en ny strømforsyning fra netshop så jeg får på plass alt som skal være i maskinen.. kjører bare på et minimum av ting nå med usselige 460W :thumbdown:

5529238[/snapback]

 

Hva med OCZ sin 600w PowerStream?

Lenke til kommentar

Siden dette er blitt en strømforsynings diskusjon , kan jeg da anbefale min egen , som i flere tester er kommet best ut pga høy virkningsgrad og spenning som omtrent er uendret uavhengig av belastning.

seasonic 600w

Test fra tomshardware

Test fra matabe

Det kan også nevnes at Ocz sin 600w ikke besto livetesten til tomshardware , muligens ett enestående tilfelle..

post-67974-1138746026_thumb.jpg

post-67974-1138746146_thumb.jpg

post-67974-1138746334_thumb.jpg

post-67974-1138746887_thumb.jpg

Endret av Daytona*
Lenke til kommentar
Mange gode forslag her ja! Har vurdert Seasonic og Tagan. Men skal se hva netshop sier til mailen jeg sendte dem nå nettop, få dem til å sende meg ett nytt TT 680W igjen, et som virker! :p

5531472[/snapback]

Jeg kan også tilføye at seasonic strømforsyningen virker litt simpel bygget i forhold til eks enermax , det er ingen plugin for ledninger ,ledningene mangler strømpe ut fra strømforsyningen ,og ledningene er korte og noe ulogisk fordelt , men den har 2 6pins kontakter dersom man bruker Sli og den er meget støysvak.

 

Har du fått testet hvor mye prosessoren din kan overklokkes?

Endret av Daytona*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...