mofopop Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Noen som har tips om overklokkvennlige kort, helst med passiv kjøling Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Du må nesten si hvilken socket det er du skal ha,ellers blir det vanskelig å hjelpe deg. Oppgi også makspris. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Du må nesten si hvilken socket det er du skal ha,ellers blir det vanskelig å hjelpe deg.Oppgi også makspris. 5520634[/snapback] Socket 939! Ingen makspris Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 DFI sine hovedkort er gode overklokkere,men ingen av de har passiv kjøling. Sjekk også ut Asus A8R-MVP. Som AnandTech sier:This is a screen capture of the Asus A8R-MVP after running 2 days at 325x9 - the highest overclock that we have ever achieved with our standard OCZ PC3200 Platinum Rev.2 memory and our 4000+ CPU. We actually reached even higher overclocks, but 325 was completely stable with air cooling. Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ville sett litt på asus a8n32-sli deluxe, muligens ikke det beste kortet med tanke på overklokking,men langt fra det dårligste.. Det har passiv kjøling, og er ett av toppkortene til asus. HW sin test av kortet finner du her! Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) DFI sine hovedkort er gode overklokkere,men ingen av de har passiv kjøling.Sjekk også ut Asus A8R-MVP. Vel, tror for det første at Anandtech har fått ett helt annet produkt enn de A8R som selges i butikkene i dag. Ikke misforstå - de er gode kort, men til seriøs overklokking må du se deg om etter noe annet. Hvorfor? Jo, du får ikke skrudd opp vcore nok på mange cpu'er - nok til de fleste, men ikke til seriøse overklokkere, på min X2 får jeg maks 1.45v i praksis..... Tror heller ingen andre enn Anandtech har fått kortet over 300mhz FSB - mitt tryner på 299 uansett, ikke dårlig uansett da men. Endret 30. januar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har per idag et: Asus A8N-SLI Premium s939 hovedkort AMD Athlon64 Venice s939 cpu 3200+ Corsair XMS3200C2 DDR-DIMM 1024MB 2-3-3-6-T1 2stk Har dere kjennskap til overklokkingsegenskapene til disse komponentene, etter det jeg kunne se så var multiplikatoren på cpu'en låst. Er det mulig å få åpnet denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå