ilpostino Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg vurderer et av disse hovedkortene og har noen spørsmål knyttet til disse: 1) ABIT AW8, I955X, Socket-775, SATAII.... 2) ABIT AL8-V, Intel 945P, Socket-775, ATX, SATAII... a) hva betyr at det er to DDr kanaler? må jeg da ha to rambrikker fra starten av? b) jeg har per dags dato denne PSU'en. er den kraftig nok til å kjøre på dette systemet/hovedkortet? c) Skal bytte ut viften som følged med den Pentium D prosessoren jeg regner med at jeg skal ha til. Hvilken vifte anbefaler dere til en slik prosessor? edit: endret litt på topic slik at den skulle passe bedre til innholdet i tråden. Endret 30. januar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 A: At det har to DDR-kanaler betyr at det har 4 minneslotter (1 kanal = 2 slotter) , og at disse vil gå i Double Data Rate om du setter identiske minnebrikker i parvise spor, dette gir en klar ytelsesforbedring, men det holder likevel med 1 brikke. B: Svært trolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå