Gå til innhold

Her slutter internett

Stringer Bell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gå inn på denne tråden her om dagen, visste om den som slår av internett, og akkurat når jeg går inn på tråden så klikker nettet, og jeg begynner virkelig å lure på hva som skjedde. Så finner jeg ut at det bare var fattern som drog ut routern..

Lenke til kommentar
Jeg skulle gå inn på denne tråden her om dagen, visste om den som slår av internett, og akkurat når jeg går inn på tråden så klikker nettet, og jeg begynner virkelig å lure på hva som skjedde. Så finner jeg ut at det bare var fattern som drog ut routern..

5532955[/snapback]

Du begynte vel å bli litt redd da tenker jeg. :tease:

Lenke til kommentar
Jafaen, jeg ble faktisk det. Men det ble jeg også den natta jeg drømte at D.Vader var faren min :/

5536928[/snapback]

"Ka1ser, I'm your father! Join the darkside, Ka1ser. Join the dark side. Oh, and one thing, your mother are a man and i am Gay"

Bare spøker, så dette ikke skal gå inn på deg eller noe sånt (du skjønner nok det, Luke :thumbup:).

Tilbake til trådemne...

Har hørt om en sånn side før, men hvis man skal klare å surfe gjennom hele internett, så må man ha en linje som kan åpne en side på noen nanosekunder, reaksjonsevner som supermann og et par tusen pc-er og kanskje noen atombomber, fordi det legges flere millioner internett sider ut på vebben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...