A.J Green Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Bjørnstad spiller ikveld også gitt Tenk at han har raket inn over halvannen mill, på kun et par turneringer. Utrolig. Og LarsP, det heter vel strengt talt bogey, ikke bogie Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Og LarsP, det heter vel strengt talt bogey, ikke bogie 5578616[/snapback] På norsk skrives det faktisk bogie (selv om man i dagligtalen bruker bogey), vedtatt i fjor om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 I stedet for å lage en ny post om dette, så prøver jeg meg bare her. Hva har dere, som hittil i tråden har sagt at dere spiller golf, i handicap? Selv er jeg i "begynnerfasen" med golf og har bare 34 i handicap. Så får vi håpe det går like bra (eller helst bedre!) med Henrik i denne turneringen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hva har dere, som hittil i tråden har sagt at dere spiller golf, i handicap? 5578873[/snapback] Jeg har ikke spilt golf på flere år, men sist gang jeg sjekket så lå jeg på 4,5 i hdc. Satser på å spille litt i år og flytte meg ned på 3-tallet igjen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vel, hvorfor skulle man endre ordet bogey til bogie. Det blir vel ikke mer norsk av den grunn? Hvorfor har ikke birdie og eagle blitt omdøpt til fugl og ørn? Jeg fant forøvrig ingen artikler på dette med at de har skiftet navn.. Og en siste ting: Hvordan uttaler dere 'bogey'? Har amerikansk slekt og drar dit hver sommer. For meg er det totalt unaurlig å si noe som 'boggi' Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Jeg har spilt en del golf med en ire, og han sier konsekvent "bogy" med en slags lang "o-lyd", så vil nok tru at det er ganske så riktig. Jeg klikker derimot i vinkel når noen sier boggy (som i når lastebiler har dobbelt med hjul). Endret 9. februar 2006 av Memphis88 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ja! Endelig en som har skjønt det! Bowghey blir mitt beste forsøk på en fonetisk tilnærming Nordmenn liker å uttale det mer som boggeyman Edit. Henrik er forøvrig på gli! Eagle på par 5 hull! Endret 9. februar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ser ut som Bjørnstad skal slite med cuten nå Jaja, ingen hadde vel forventa storspill i nok en turnering, så vi kan nesten ikke være missfornøyde med det han har gjort den siste måneden. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nei for all del, at han har gjort det så bra i de forrige turneringene er over all forventning. Han sa også at han følte seg litt sliten i går, og at han nå kan ta en liten pause (han skal ikke spille neste helg), tror jeg vil gjøre at han kommer sterkere tilbake. Vi får håpe det i alle fall Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Da er Henrik ferdig med dagens runde, to under par. Totalt tre under, og det gir en meget sterk 13. plass! Det er imponerende, jeg håper Henrik greier å få til en skikkelig topplassering nå i helgen. Han fortjener det. Noen som abbonnerer på Norsk Golf her? Der stod det om den lange veien til PGA-touren, og hvordan han kom dit. Det som stod der, gjør at jeg syns han fortjener en topplassering. Om han greier en bra plassering denne helgen, vil han hoppe oppover på pengelisten, og dermed få en sjanse til å bli med i The Players Championship. Dette blir reknet som den 5. major, selv om den ikke har status som en major. Henrik ligger nå på ca. 60-70. plass, men det skal ikke mye til før han kommer opp på 40.-50. plass. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Helt enig, utrolig bra under slike forhold, banen er et monster. Går han like bra de siste to rundene så ser vi han garantert på TPC Sawgrass. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Even better! Bjørnstad spiller kjempe bra nå! -8 etter 3 runder må vi se oss veldig fornøyde med. Gleder meg til i kveld. Endret 21. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synd at han gik 6 over på siste runden da :/ Han har vel ikke helt det killerinstinktet som skal til for å vinne en turnering, men det kommer nok til å skje en gang, før eller siden. Håper jeg. Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det som irritere meg mest er at jeg må følge Bjørnstad på vg-nett fordi eurosport heller sender fotball kina - spania eller hva faen det var. Jeg vil ha golf på tv! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Da er det fint å ha Viasat Sport. Eneste problemet er at de følger de amerikanske sendingene som er så til de grader maltraktert av reklameavbrudd, dvs pauseskjerm her til lands. Det er nesten like bra å følge med på pgatour.com. Vurderer å gå til anskaffelse av Live-systemet deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå