Heatsink Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hmm for et år siden, ville jeg sagt at jeg er smart. Og det har jeg kanskje fortsatt mulighet til å være. Men jeg kaster det bort, jeg er fullstendig fjern inne i hodet på grunn av en små-ond sirkel. Nemlig det at jeg sover for lite. Det skjer noe som dette: Jeg sitter ved pcen, jeg vet jeg skal på skolen neste morgen og at jeg burde lagt meg nå. Men problemet er at jo lengre jeg sitter, jo mer gi-faen innstillning for jeg. Noe som igjen fører til at jeg bare blir sittende lengre. Jeg VET at dette går veldig utover konsentrasjonsevnen min, men jeg klarer ikke foreta meg noe for å stanse det. Dette har da ført til at gj. karakteren min har sunket med 0.5 på et halvt år. Ta engelsk for eksempel. Det brukte å være mitt sterkeste fag, men nå, har jeg 4 i både muntlig og skriftlig. Det er i hovedsak pga jeg ikke makter å fokusere på en oppgave i mer enn et minutt av gangen.Sosialt har jeg også et lite problem. Jeg analyserer folk, og jeg snakker for komplisert, dvs jeg bruker ord mange i min omgangskrets ikke en gang har hørt om. Det fører til flere ting: de mener jeg er en "nerd", de forstår rett og slett ikke poenget med det jeg prøver å fortelle dem. Her er største problemet at jeg tenker for mye, mener jeg. Ta det som står over og legg til en veldig dårlig selvdisiplin, så har du meg. Smart? Hva er det... 6626063[/snapback] Jeg kjenner meg igjen i skremmende mye av det du skriver. Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det.. Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 av og til kan jeg være skikkelig smart mens andre ganger kan jeg være skikkelig dum så jeg er litt usikker på hva jeg er Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er smart på noen omeråder, på andre er jeg helt teit. Så jeg er normal Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er dum. Jeg drikker, jeg røyker og snuser, jeg bryr meg lite om hvordan jeg ser ut. Jeg er smart, men jeg later som at jeg er dum. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg tror ikke jeg er dum... Uhm... Får nesten spørre kjente av meg Men jeg er tydeligvis heller ikke smart nok til at jeg kan lære av feil og fatte konsekvenser i skolesammenheng. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er vel ikke dum. Treffer ofte folk som jeg oppfatter som mindre smarte enn meg pga. de gjentatte ganger beviser det, men jeg treffer også folk som er smarter enn meg. Så jeg vil si jeg er rundt gjennomsnitte, kansje litt under også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå