Gå til innhold

Er du dum eller smart?

Enceladus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser vel på meg selv som nokså smart, og tror de fleste rundt meg synes det også. Ikke for smart, men generelt smart, gjør smarte ting, kommer stort sett med gode løsninger på problemer osv. Men det kommer vel an på situasjonen og. Ting jeg ikke bryr meg spesielt om vet jeg nokså lite av...

Lenke til kommentar

Eg er kjøttkake eg. (Betyr genereltsett dum)

Edit: En smart kjøttkake :cool: ( Litt smartere enn dum?)

Edit2: Forøvrig ville jeg nå tro at de som påstar at de er smarte må være en smule dumme. Altså er jeg dum, men når eg påstår jeg er en dum smarting så må jeg jo være litt smart på en måte? :hmm:

Folk som mener de er smarte må enten være utrolig smarte å vite alt, eller så må de være litt "kjøttkake" og tro at de vet alt, men det vet egentlig bare ikke om alt de ikke vet for det de egentlig ikke er smarte.

Intelligens teori av Albert QBab Einstein.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

vet ikke om jeg skal kalle meg smat eller dum men jeg kan jo prøve

motsatte kjønn: tja med mitt utseende så må jeg jo vere meget smart

Skole: tok 2FY på GK i videregående enkelt, tja smart

Uttaleser: må si at da er jeg litt dum kan si ting på Homer måten (gleme å tenke)

Skriving: masse skrive feil/dysleksi tje det blir dum/G.snitt

sosialt: smart til perioder, altid hvist jeg drar på fest jeg ikke trodde jeg kjente noen, så møter jeg noen jeg kjenner.

så vet ikke ok jeg kan kalle meg smart eller dum for jeg vet ikke kriteriene

Lenke til kommentar

Hmm for et år siden, ville jeg sagt at jeg er smart. Og det har jeg kanskje fortsatt mulighet til å være. Men jeg kaster det bort, jeg er fullstendig fjern inne i hodet på grunn av en små-ond sirkel. Nemlig det at jeg sover for lite. Det skjer noe som dette: Jeg sitter ved pcen, jeg vet jeg skal på skolen neste morgen og at jeg burde lagt meg nå. Men problemet er at jo lengre jeg sitter, jo mer gi-faen innstillning for jeg. Noe som igjen fører til at jeg bare blir sittende lengre. Jeg VET at dette går veldig utover konsentrasjonsevnen min, men jeg klarer ikke foreta meg noe for å stanse det. Dette har da ført til at gj. karakteren min har sunket med 0.5 på et halvt år. Ta engelsk for eksempel. Det brukte å være mitt sterkeste fag, men nå, har jeg 4 i både muntlig og skriftlig. Det er i hovedsak pga jeg ikke makter å fokusere på en oppgave i mer enn et minutt av gangen.

Sosialt har jeg også et lite problem. Jeg analyserer folk, og jeg snakker for komplisert, dvs jeg bruker ord mange i min omgangskrets ikke en gang har hørt om. Det fører til flere ting: de mener jeg er en "nerd", de forstår rett og slett ikke poenget med det jeg prøver å fortelle dem. Her er største problemet at jeg tenker for mye, mener jeg.

Ta det som står over og legg til en veldig dårlig selvdisiplin, så har du meg.

Smart? Hva er det...

Lenke til kommentar
Hmm for et år siden, ville jeg sagt at jeg er smart. Og det har jeg kanskje fortsatt mulighet til å være. Men jeg kaster det bort, jeg er fullstendig fjern inne i hodet på grunn av en små-ond sirkel. Nemlig det at jeg sover for lite. Det skjer noe som dette: Jeg sitter ved pcen, jeg vet jeg skal på skolen neste morgen og at jeg burde lagt meg nå. Men problemet er at jo lengre jeg sitter, jo mer gi-faen innstillning for jeg. Noe som igjen fører til at jeg bare blir sittende lengre. Jeg VET at dette går veldig utover konsentrasjonsevnen min, men jeg klarer ikke foreta meg noe for å stanse det. Dette har da ført til at gj. karakteren min har sunket med 0.5 på et halvt år. Ta engelsk for eksempel. Det brukte å være mitt sterkeste fag, men nå, har jeg 4 i både muntlig og skriftlig. Det er i hovedsak pga jeg ikke makter å fokusere på en oppgave i mer enn et minutt av gangen.

Sosialt har jeg også et lite problem. Jeg analyserer folk, og jeg snakker for komplisert, dvs jeg bruker ord mange i min omgangskrets ikke en gang har hørt om. Det fører til flere ting: de mener jeg er en "nerd", de forstår rett og slett ikke poenget med det jeg prøver å fortelle dem. Her er største problemet at jeg tenker for mye, mener jeg.

Ta det som står over og legg til en veldig dårlig selvdisiplin, så har du meg.

Smart? Hva er det...

6626063[/snapback]

tror ikke du skal ta det så tungt, har sikkert noen skole år og ta det igjen på

Lenke til kommentar

hmmm..... smart eller ikke... :hmm:

Skole: Gjorde det bra hele grunnskolen... Videregånde dumpet jeg og fikk meg jobb! Så middels her.

Sosialt: Blir lett kjent med folk og har mange venner! Så her er jeg vel i det minste "litt" smart :)

Det motsatte kjønn: Vanskelig å si.... Jeg er ofte den evige "kompis" men er ikke akkurat den i vennegjengen som er jomfru heller for å si det sånn... Klarer meg ganske bra her :) . Er vel noe over middels smart her!

Teknisk: Elsker ledninger og duppeditter :) . Og er jo MC-Mekaniker... Så vil vel tørre å påstå at her er jeg vel litt smart i alle fall...

Så jeg er vel sånn midt på treet ett sted skulle jeg tro :hmm:

(tidligere IQ-Tester påstår at jeg har høyere IQ enn gjennomsnittet. Men jeg stoler ikke på sånt!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...