Enceladus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er du dum eller smart? Hvorfor mener du at du er dum eller smart? Jeg har nå sittet og reflektert over dette spørsmålet vel og lenge og har egentlig ikke kommet frem til et svar jeg er fornøyd med. Men om jeg måtte bedømme meg selv ville jeg sagt at jeg var utrolig smart men samtidig utrolig dum eller en av delene Altså jeg har ikke kommet frem til et fornufig svar. Jeg vet så mye som at jeg ikke er middelmådig fordi jeg er så utrolig annerledes enn folk flest. Så det må være enten eller eller begge deler. Hva kjenneteiner en dum person og og en smart person? Hva tror du at du er? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vipper på middelmådig - dum. 23år, null gjennomført utdanning og har måtte krype tilbake og bo hos mor. Kan ikke være den skarpeste kniven i skuffen akkurat! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg regner ikke meg selv som dum, om jeg er smart er opp til andre å avgjøre. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Min tidligere lærer påsto en rekke ganger som svar på idiotiske utsagn fra diverse jenter "Jeg er dum! Jeg skjønner jo aldri dette her" at definisjonen på dum var under 30 iq... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg er dum på enkelte områder, men må si jeg utmerker meg på skolen EDIT: I å være smart, altså. Endret 29. januar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er over gjennomsnittet når det kommer til akademiske ferdigheter. Jeg klarer meg ganske godt sosialt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er smart. Ole Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Stokk stein dum! =D Kek! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg liker å se på meg selv som over gjennomsnittet glup, men om jeg fikk rett får vi se når min siste time er kommet og det er tid for å gjøre opp regnskap. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 "jeg er smartere enn alle andre". eller?.... jeg må jo være dum for å komme med en slik uttalelse. ok, vi prøver på nytt: "jeg er smartere enn de fleste" hvem er de fleste?hmm vi prøver igjen: "jeg er over gjennomsnittet smart" gjennomsnittet?: betyr det at jeg er smartere enn halve befolkningen? gjelder det for hele verden?. la oss si at jeg er like smart som verdens gjennomsnittet da. trekker ikke USA ned gjennomsnittet i forhold til norge slik at jeg blir dummere enn gjennomsnittet i norge? et siste forsøk: "jeg er dum" Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 ta en iq-test. en seriøs en, verd å merke. det gir deg en liten pekepinn, om ikke annet. scorer du over 100 så er du over snittet. ta en test hos mensa. verre er det ikke! (med mindre du skal finne definisjonen av smart/dum. dét er det slettes ingen enighet om!) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Sosialt: 4 Akademisk:4+ Det motsatt kjønn: 2 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Sånn når det gjelder fag så er jeg nok forholdsvis smart, greier meg godt når det gjelder sosialt også. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 "jeg er smartere enn alle andre". eller?.... jeg må jo være dum for å komme med en slik uttalelse. ok, vi prøver på nytt: "jeg er smartere enn de fleste" hvem er de fleste?hmm vi prøver igjen: "jeg er over gjennomsnittet smart" gjennomsnittet?: betyr det at jeg er smartere enn halve befolkningen? gjelder det for hele verden?. la oss si at jeg er like smart som verdens gjennomsnittet da. trekker ikke USA ned gjennomsnittet i forhold til norge slik at jeg blir dummere enn gjennomsnittet i norge? et siste forsøk: "jeg er dum" 5520206[/snapback] He he, slik satt jeg å tenkte i sted intil jeg gikk meg vill i mine egne tanker og teorier. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er smart nok, akkurat passe i mine øyne. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er dummere enn noen dere noensinne kommer til å i det hele tatt høre om. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg og en annen har et mål på noe sånt, det går på om folk er "lure". Det er en helt reell måte å måle folks "lurhet" på, og det er bare folk som er lure som forstår det. Vanskelig å forklare. En kan være veldig smart og veldig dyktig uten å være lur. Et eksempel på lur og ikke lur kjendis, slik at dere kanskje får et inntrykk: Ikke lur: Jessica Simpson (egentlig ikke så godt eksempel, siden hun er under gjennomsnittet uansett) Lur, utfra hva vi har sett: Venke Knutson () De fleste normale mennesker må man møte for å vite sikkert om de er lure, slik som Venke Knutson. Men med noen kan man si med en gang at de ikke er lure. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Enhver person som er klar over sin egen sinnstilstand er i den motsatte tilstand av hva de ville svart om spørsmålet "Er du gal?" ble spurt. Tror dette gjelder for samme regelen. Jeg er dum. Ergo er jeg smart, siden jeg er klar over det? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror jeg så en større undersøkelse av teamaet en gang og der hadde et rungene flertall svart at de tror de er smartere enn gjennomsnittet. Den meningen er nok helt natulrig blandt oss mennekser. Så uten å virke overegene/skrytene/selvopptatte kan de aller fleste skrive: Jeg tror jeg er smartere enn gjennomsnittet. Derfor skriver jeg nettopp det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå