War Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg spiller BF2 og jeg finner ikke ut hvordan man får tilabake auto på våpen når jeg kommer borti sånn at den skyter 1 og 1 eller 3 og 3 kuler. Og når jeg låser opp nye våpen? når bruker jeg di? aldri sett dem , ikke på nett og ikke på singleplayer. og hvorfor blir akkuratt jeg flyttet over på det andre laget mitt i spillet? dette skjer hver eneste gang, selv om jeg er på 2-3 plass . Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Standardknappen er tallet (tasten med nummer) 3 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 digg. Leg er lei av å dø pga våpenet plutselig har sattseg på 1 og 1. Hvordan kan man unngå å bli opplivet? Jeg skyter ut alt og dør, så gjennoppliver en tulling meg mitt i en kampsone, uten skudd og må lade og dø etter 0,94sek. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 det er ikke mulig det... idiot medics finnes overalt dessverre.. det burde være en DNR tag elns du kunne sette på Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg spiller BF2 og jeg finner ikke ut hvordan man får tilabake auto på våpen når jeg kommer borti sånn at den skyter 1 og 1 eller 3 og 3 kuler. Og når jeg låser opp nye våpen? når bruker jeg di? aldri sett dem , ikke på nett og ikke på singleplayer. og hvorfor blir akkuratt jeg flyttet over på det andre laget mitt i spillet? dette skjer hver eneste gang, selv om jeg er på 2-3 plass . 5520033[/snapback] Nye våpen unlocks blir tilgjengelig etterhvert som du opparbeider deg poeng på "ranked" servere. Husker ikke når første unlocken er, men tror det er på 1500 poeng. Når du går opp en grad så går du inn på BFHQ menyen i spillet og velger hvilken unlock du ønsker. For øvrig så er jeg helt enig med deg når det gjelder Revive tingen, problemet er bare at MrLee har helt rett- ingen måte å stoppe moron-medic-squad fra å revive deg til den sikre død. Husker DF-BHD hadde en fin løsning på dette, med revive-concent funksjon. Det er vel egentlig et problem, som har blitt underordnet siden det er så sinnsykt mye annet som irriterer i BF2 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Husker ikke når første unlocken er, men tror det er på 1500 poeng. Når du går opp en grad så går du inn på BFHQ menyen i spillet og velger hvilken unlock du ønsker. 5521008[/snapback] Tar like godt og limker til http://ubar.bf2s.com/ranks.php Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har mange poeng og har låst opp masse, men aldri sett dem, ikke i singleplayer og ikke på noen servere. Ligger di der de andre våpene er om serveren er en som tillater egene våpen? Endret 30. januar 2006 av War Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er vel høgare rankar enn 2nd Lieutenant..eller? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har mange poeng og har låst opp masse, men aldri sett dem, ikke i singleplayer og ikke på noen servere.Ligger di der de andre våpene er om serveren er en som tillater egene våpen? 5522367[/snapback] Trykk på "tab-pilene" der du velger våpen. To motgående piler øverst i høyre hjørnet for hvert kit. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Det er vel høgare rankar enn 2nd Lieutenant..eller? 5522379[/snapback] Nei, men de snakker om at man skal innføre ranker opptil General, tror jeg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har mange poeng og har låst opp masse, men aldri sett dem, ikke i singleplayer og ikke på noen servere.Ligger di der de andre våpene er om serveren er en som tillater egene våpen? 5522367[/snapback] Det går ikkje ann å bruke unlocks i singleplayer, vis du ikkje endrer litt på ei mappe i bf mappen. Ser du oppe i hjørnet på kitsa ser du ei pil opp og ei ned. Trykk der så får du fram unlocksene. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvorfor blir våpnene noen ganger satt til semi uten at man trykker på feks 3 hvis man bruker rifla? Merker det av og til i nærkamp, plutslig så er våpnet semi og jeg får bare skutt en lite skudd og jeg er død (Er vant med auto så holder inne knappen - derfor kommer det bare 1 skudd) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 kanskje du kommer borti skrollehjulet? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Har det noe å si? 5523186[/snapback] Du kommer borti og velger våpnet pånytt så du setter den til Singel vel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå