Jinxed Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har to maskiner: en stasjonær og en bærbar. Den stasjonære kjører XP pro og den bærbarer kjører XP home. Jeg klart å komme så langt at jeg klarer å se den bærbare via den stasjonære, i et nettverk jeg har kalt homenet. Der ser jeg de delte filene på den bærbare, men jeg får det ikke til å funke den andre veien: altså at den bærbare ser de delte filene på den stasjonære, selv om jeg ser at den stasjonære er synlig i mine nettverkssteder fra den bærbare - uff, dette ble komplisert ... Jeg får ikke pinget den bærbare fra den stasjonære og vice verca, men jeg klarer å sende filer over nettverket fra den stasjonære til den bærbare. Håper noen kan svare Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vet ikke om dette kan hjelpe, men har du søkt etter den "usynlige" maskinen med søkefunksjonen? Det pleier å hjelpe på kabelnettverk for meg. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har du delt noen mapper på den "usynlige" maskinen? Er du sikker på at det ikke er brannmur på den? Lenke til kommentar
Jinxed Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Pokker, det ordna seg gitt ... Merkelig hva en restart kan gjøre Takk uansett! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Merkelig hva en restart kan gjøre 5519951[/snapback] Ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå