Punk/rock Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har lest noen punk/rock tråder her inne, og har fått med meg hva som er/har blitt pop/punk, men hva kan man kalle Rise Against? Er de også blitt ett "pop" band som Green Day har blitt? Isåfall hadde det vært nokså tregt om de har blitt tatt ned på samme pop/punk nivå som Yellowcard f.eks... Kanskje ikke så interresant for mange av dere, men hadde vært kult om noen hadde noen innspill om dette Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Punk er en bølge som endrer seg i forhold til tiden. 60-talls punk er ikke det samme som 78-79-punk, akkurat som dagens pop-punk (elendig for sådan *vente på ytringspolitikonstabel HalTan*) er noe helt annet igjen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Rise Against var da et stykke fra pop-punk sist jeg sjekka. Har de forandra seg i pop-retning eller noe? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Kjenner ikke til bandet for min del... Idag spiller band musikk på tvers av tiden, så det kan jo være hva som helst utenfor nevnte bølge. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Rise Against er vel punk / hardcore'ish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå