-Petter- Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hei, jeg har et Pci Express Ati Radeon X700 skjermkort som jeg vurderer å overklokke.. Det jeg lurer på er hvilken tempratur det bør holde seg under? Kjører overklokkingsprogrammet "TRIXX" som følger med og Vpu temp. ligger på 56-70 grader. Og Board temp. på ca. 46 grader.. Endret 29. januar 2006 av Bartman2k Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 du burde skifte topic, den strider mot retningslinjene.. tenkte jeg skulle so det før en moderator.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja det er trygt hvis tempen ikke går over 90C. Klokk 5 og 5Mhz omgangen helt det temp blir for høy eller du får artifacts(Prikker eller streker på skjermen som ikke skal være der. ) Jeg vil anbefale Omegadrivere fremfor ATI sine standar drivere, pga at de i noen tilfeller klokker lengere. Link til omegadrivers (Hvis du ikke vil bruke den i signaturen min) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå