Lars-Erik Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Denne er til skrekk og advarsel i diskusjonen om levetid på CDer og DVDer. Jeg hadde en CD i veksleren i bilen som begynnte å hakke. Så jeg tok ut CDen og sjekket overflaten på den (den er bare noen få år så den burde jo holdt lengre). Resultatet finner på denne linken: http://home.chello.no/~larse/BadCD.jpg Og jeg bare gjentar konklusjonen: Kjøp for all del ikke CDer eller DVDer som ikke har plast/crystal overflate på BEGGE sidene. Aldri. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 For å si det sånn, det finnes mange slik e eksempler. De som blir solgt i 50 pack uten cover er ikke akkuratt noen vidunder barn de heller. Spilte av cden EN eneste gang i cd spilleren, etter dette var plata uleselig. Skjedd flere ganger.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) For å si det sånn, det finnes mange slik e eksempler. De som blir solgt i 50 pack uten cover er ikke akkuratt noen vidunder barn de heller. Spilte av cden EN eneste gang i cd spilleren, etter dette var plata uleselig. Skjedd flere ganger.. 5520811[/snapback] Finnes mange gode plater som selges på spindel. Vertabim og M-More for å nevne 2. Endret 30. januar 2006 av zeph Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 For å si det sånn, det finnes mange slik e eksempler. De som blir solgt i 50 pack uten cover er ikke akkuratt noen vidunder barn de heller. Spilte av cden EN eneste gang i cd spilleren, etter dette var plata uleselig. Skjedd flere ganger.. 5520811[/snapback] Finnes mange gode plater som selges i bundle. Vertabim og M-More for å nevne 2. 5520827[/snapback] Tok litt i Mente de som ligger på sånn 100 kroner for 50 stk og som er blanke på begge sider. Er iallefall min erfaring. Verbatim er konge plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå