Gå til innhold

Skrekkeksempel på dårlige CD levetid :-)

Anbefalte innlegg

Denne er til skrekk og advarsel i diskusjonen om levetid på CDer og DVDer. Jeg hadde en CD i veksleren i bilen som begynnte å hakke.

Så jeg tok ut CDen og sjekket overflaten på den (den er bare noen få år så den burde jo holdt lengre). Resultatet finner på denne linken:

http://home.chello.no/~larse/BadCD.jpg

Og jeg bare gjentar konklusjonen: Kjøp for all del ikke CDer eller DVDer som ikke har plast/crystal overflate på BEGGE sidene. Aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, det finnes mange slik e eksempler. De som blir solgt i 50 pack uten cover er ikke akkuratt noen vidunder barn de heller. Spilte av cden EN eneste gang i cd spilleren, etter dette var plata uleselig. Skjedd flere ganger.. :(

5520811[/snapback]

Finnes mange gode plater som selges på spindel. Vertabim og M-More for å nevne 2.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
For å si det sånn, det finnes mange slik e eksempler. De som blir solgt i 50 pack uten cover er ikke akkuratt noen vidunder barn de heller. Spilte av cden EN eneste gang i cd spilleren, etter dette var plata uleselig. Skjedd flere ganger.. :(

5520811[/snapback]

Finnes mange gode plater som selges i bundle. Vertabim og M-More for å nevne 2.

5520827[/snapback]

Tok litt i :roll: Mente de som ligger på sånn 100 kroner for 50 stk og som er blanke på begge sider. Er iallefall min erfaring. Verbatim er konge plater :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...