fjarle Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Mitt gamle Creative 3dBlaster TNT2 Ultra passer ikke i mitt nye hk's(Abit BD7II RAID) AGP-slot.Kan noe gjøres? Det kan se ut som om hele AGP-porten er snudd bak frem i forhold til hva skjermkortet mitt spiser. På den annen side har "pluggen" på skjermkortet et område, som stemmer overens med hindringen i sloten på hk, hvor det ikke fins kontakter. Kan dette fjernes for å få skjermkortet til å passe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 sikker på at d ikkje e et pci kort du har?? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Helt sikker.. det passa i den gamle agp-porten min :smile: Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 vel det en enkel måte å fikse dette problemet: 1. ta ut kortet 2. knekk det i 2 eller flere biter 3. tramp på det med en stor sko 4. hel på rikelig med bensin/tennveske 5. tenn på kortet 6. kast eventuelle rester 7. kjøp nytt skjermkort du du må ikke følge denne slavisk men det lønner seg. du kan bruke andre ting enn bensin/tennveske på punk 4 men pass på at det noe som brenner godt Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Fjarle, skjermkortet ditt er for gammelt. Det nytter ikke hva du gjør, hovedkortet støtter bare nyere skjermkort med 1.5V AGP. Tatt fra siden til abit kortet - Supports AGP 4X 1.5V device only Dette gjelder for alle hovedkort basert på Intel 845 brikkesettene. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Sånn vat det nesten med mitt gamle ATI Rage kort og! Det passa, men det kom ikke en dritt på skjermen :smile: Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Fair enough... Mitt gamle kort er klokelig plassert sammen med tilsvarende utstyr i en kjeller et sted. Til fordel for et Microstar Geforce4 Ti4200 128MB... Burde gjøre susen... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg stemmer for og lage støv av kortet, finn fars slegge, dra ut i hagen med alt gammelt hardware, og få ut aggresjon, utrolig tøft!!! Har gjort det selv en god del ganger! Most: Hovedkort, Prosessorer(flere), 17" skjerm osv. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Og husk og ta bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå