VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Alle artikkler som er skrevet av "programmer.no" som er i denne kategorien, har en liten feil. Når du trykker på "Les artikkelen her" i øverste innlegg, så åpnes dette i samme vindu, kunne det blitt redigert slik at det åpnes i et nytt vindu? blir så irritert over hver gang eg åpner en artikkel fra programmer.no på denne måten (jada, eg vet at eg kan høyreklikke å trykke "åpne i nytt vindu" men det blir alt for tungvint") Har ikkje hatt samme problem andre plasser her på forumet, det er kun programmer.no delen. Håper dere administratorer for programmer.no delen, eller forumstyret skjønte problemet mitt Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 I forhold til hvordan linker er ellers på forumet, så er det en feil. Selv vil jeg velge hvor jeg vil ha lenkene åpnet, og klarer fint å få åpnet sider i et nytt vindu om jeg vil det. Ideelt sett skulle target="_blank" vært helt droppet her på forumet Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 I forhold til hvordan linker er ellers på forumet, så er det en feil. Selv vil jeg velge hvor jeg vil ha lenkene åpnet, og klarer fint å få åpnet sider i et nytt vindu om jeg vil det. Ideelt sett skulle target="_blank" vært helt droppet her på forumet 5519788[/snapback] hvorfor i gode gud skulle "target="_blank" vært fjernet? Når du åpner en artikkel, så går du ut av systemet til forumet. Også innenriks linking i forumet burde ha target=_blank, noe som det har pr. dags dato. Men det er jo slik åpning i ny side på alle andre "diskuter artikkler på forumet her, men ikkje programmer.no delen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg sier jo at hvis en skal være lojal mot resten av forumet og følge systemet der, så bør det være target="_blank", men ideelt sett burde det vært fjernet fra hele forumet. Jeg vil selv kunne bestemme hvordan lenker skal åpnes. Vil jeg åpne lenken i samme vindu/tab, nytt vindu/tab eller kanskje nytt vindu/tab i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) I påvente av en eventuell endring kan jeg anbefale bruk av Shift-tasten og musehjulet. Hold inne Shift-tasten når du klikker på en lenke, og vil den åpnes i et nytt vindu (Internet Explorer) eller i en ny fane (Opera og firefox). I Opera og Firefox (?) kan du også klikke på lenken med musehjulet for at den skal åpnes i en ny fane. Endret 30. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg