Snipper_nr1 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Reinnstalert win xp, men den ville ikke bruke cd`en med drivern på. Lot derfor windows søke etter en driver, fant en driver fra C-media, innstalerte den uten noen feil meldinger. Etter noen sekunder restarta pc`en av seg selv, når den kom helt inn i xp igjen så restarten på nytt, slik gjorde den flere ganger helt til jeg gikk inn i sikkerhetsmodus. Fikk sletta c-media driveren, starta marskinen på nytt og da gikk det fint å komme inn. Første xp gjør er å innstalere c-media på nytt, googler litt og finner at flere har slitet med C-Media, sletter alt som har med drivern å gjøre, laster så ned riktig driver fra elitegroup (hovedkortet), men under innstalsjonen får jeg feil melding "-536870397", har ikke klart å finne ut hva som er feil. Noen ideer? Er både xp og win 2003 på samme marskin, om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Antar at det er driveren til et lydkort med CMedia CHIPSET... Jeg har et Zoltrix Nightingale SoundCard, med CMedia chip... Hvis du går til windowsupdate, skal den oppdaterte driveren ligge under "maskinvareoppdateringer"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå