Gå til innhold

Nytt batteri til bærbar -hvor?

2bb1

Anbefalte innlegg

Har nå fått svar på det opprinnelige spørsmålet, så endrer da topic til neste spørsmål:

(Se vekk fra innleggene ned til *1)

Skulle gjerne hatt et nytt batteri, fordi det jeg har nå virker ikke og har da ingen effekt. Hva slags skal jeg kjøpe? (Evt. om det er mulig å reparere utslitte batteri?)

Batteriet er av typen; Panasonic CGR-B/T-19SE-MSL

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hei! Jeg skal oppgradere RAM-en på min bærbare pc fra 512 mb til 1024 mb -hvis det går an. Har en Packard Bell Easynote K5285, som nå har 2 x 256 mb RAM.

Er det mulig å oppgradere den til 1024 mb RAM?

Her er et bilde av hvordan den ser ut under:

endelig5ce.th.jpg

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Se vek fra dette inlegget-

Ahh.. Glimrende! Vet du hvilken type jeg skal kjøpe og eller? Og evt. hvor jeg får kjøpt dette? :)

EDIT: Er denne ramen noe som passer til min bærbar? (Ser ikke sånn ut da men...)

Endret av 260202
Lenke til kommentar

*1

Okei. Med det samme jeg driver og oppdaterer den bærbare, skulle jeg gjerne hatt et nytt batteri, fordi det jeg har nå virker ikke og har da ingen effekt. Hva slags skal jeg kjøpe? (Evt. om det er mulig å reparere utslitte batteri?)

14,8 Volt og 4000 mAh står det på batteriet. Bilder av nåverende batteri:

jada28ng.th.jpg

jada33jz.th.jpg

jada17ds.th.jpg

Endret av 260202
Lenke til kommentar

EDIT: Her er noen flere opplysninger:

Li-Ion battery EasyNote K5 series

* Type: 8-cell Li-Ion (4S3P)

* Max Voltage: 14.8 V

* Max Current: 4000 mAh

* Max Power: 88.8 W

* Capacity: 4000 mAh / 14.8 V

Endret av 260202
Lenke til kommentar

Det er ingen problem. distributør www.eet.no har microbattery batterier til de fleste laptoper. gå innom en forhandler og be dem sjekke pris for din modell. Har selv kjøpt et nytt batteri til min fujitsu siemens amilo d, mye billigere enn å kjøpe orginalt batteri, og veldi gunstig pris.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er ingen problem. distributør www.eet.no har microbattery batterier til de fleste laptoper. gå innom en forhandler og be dem sjekke pris for din modell. Har selv kjøpt et nytt batteri til min fujitsu siemens amilo d, mye billigere enn å kjøpe orginalt batteri, og veldi gunstig pris.

5530108[/snapback]

Finner ikke noen batterier med 4000 mAh og 14,8 V :hmm: Fant et med 12 V og 4000 mAh og 12 V, men det ser ikke ut til å passe ned i "batteriluken" på min bærbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...