Stringer Bell Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tror det var et aldeles så lite skjelv her i Trondheim for et minutt siden! Andre som merket det? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ikke jeg (bor på selsbakk). Hvor lenge varte det? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ikke lenge.. 5-10 sekunder kansje. Bor på Rosenborg. Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Trailere er en fin bil. (Nei, jeg kjente ingenting. Bor på Nardo/Lerkendal.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Merket heller ikke noe, bor på Moholt. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Norsar nope, ingen jordskjelv.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Haha. Datt du ned fra stolen igjen nå? =P Hehe, men det skal jo være usannsynlig med jordskjelv i Norge? Norge ligger jo midt i en kontinentalplate. Skal vel teoretisk sett være umulig for jordskjelv her? Eller er det jeg som bommer? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var et jordskjelv i Oslofjorden en gang, ifølge en eldre utgave av Guiness Rekordbok (1984), registrert som Norges kraftigste. Ikke noe ødeleggende, såklart. Ødeleggende jordskjelv vil det nok neppe bli noe av, grunnet det Lanka sier. Lenke til kommentar
veos Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er ikke så mange år siden det var et jordskjelv i Stryn, for de som vet hvor det er. Var ikke kraftige saker, men man merket det utrolig godt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe, men det skal jo være usannsynlig med jordskjelv i Norge? Norge ligger jo midt i en kontinentalplate. Skal vel teoretisk sett være umulig for jordskjelv her? Eller er det jeg som bommer? 5520058[/snapback] Det var et jordskjelv i Polen i 2004 som fikk mye på kontoret til å riste en del for en stund tilbake, veldig "uvanlig" opplevelse. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...en/4106382.html Så jo, det skjer av og til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hehe, men det skal jo være usannsynlig med jordskjelv i Norge? Norge ligger jo midt i en kontinentalplate. Skal vel teoretisk sett være umulig for jordskjelv her? Eller er det jeg som bommer? 5520058[/snapback] det skjer en skjelden gang at det er jordskjelv i Norge, men disse er som regel så små av de knapt merkes... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 I Oslo-området og på Helgeland er det jordskjelv ganske ofte faktisk.. Men de fleste skjelvene er så små at vi mennesker ikke merker dem. På Nesna (Helgeland), der jeg bodde før, hadde vi et jordskjelv med 4 på richers skala for et par år tilbake. Da ristet det ganske godt (glass klirret, man hørte romlelyder osv). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 ikke jordskjelv her nei, bare du som er litt ustø. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 ikke noe skjelv i klæbuveien... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg husker det var jordskjelv her på voss noen år tillbake... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det er ikke uvanlig at det skjer slike skjelv langs kysten, opplyser instituttet. http://www.bt.no/sport/article232062.ece Husker for et par år siden var det et forholdsvis kraftig skjelv like utenfor øygarden/Bergen. fant en fin side her om jordskjelv i norge: www.skjelv.no Endret 2. februar 2006 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå