Gå til innhold

Kan xbox HD-kabelen kobles til DVI på et vis?

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et stort fint HD-ready TV og koblet til en xbox1 via scart (som på Joytech kabelen egentlig er compositt). Det var som nevnt over, helt elendig dårlig bilde. Så kjøpte jeg en komponent-kabel for kr 200 og det ble sinnsykt mye bedre. Komponent er veien å gå for xbox1 eiere som vil koble maskinen til sin nye tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde VGA-kabelen var inkludert i premium pakken jeg? Er det kun komponent og scart-kabel som følger med i både premium/core?

Kan bli dyrt dette, nå som prisen på xbox er økt, og kabel på over 300kr kommer i tillegg. Lite vits å kjøpe ekstra VGA-kabel hvis det kommer DVI også... :roll:

Lenke til kommentar
Trodde VGA-kabelen var inkludert i premium pakken jeg? Er det kun komponent og scart-kabel som følger med i både premium/core?

Kan bli dyrt dette, nå som prisen på xbox er økt, og kabel på over 300kr kommer i tillegg. Lite vits å kjøpe ekstra VGA-kabel hvis det kommer DVI også...  :roll:

5578486[/snapback]

I premium-pakken får du med hd-component-kabel. På samme kabel, henger det også en vanlig, gul composit-kabel.

I core utgaven får du kun gul composit-kabel.

Både VGA og SCART må kjøpes ved siden av hvis de er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...