roolf Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg kjøpte meg et stort fint HD-ready TV og koblet til en xbox1 via scart (som på Joytech kabelen egentlig er compositt). Det var som nevnt over, helt elendig dårlig bilde. Så kjøpte jeg en komponent-kabel for kr 200 og det ble sinnsykt mye bedre. Komponent er veien å gå for xbox1 eiere som vil koble maskinen til sin nye tv. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Trodde VGA-kabelen var inkludert i premium pakken jeg? Er det kun komponent og scart-kabel som følger med i både premium/core? Kan bli dyrt dette, nå som prisen på xbox er økt, og kabel på over 300kr kommer i tillegg. Lite vits å kjøpe ekstra VGA-kabel hvis det kommer DVI også... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Trodde VGA-kabelen var inkludert i premium pakken jeg? Er det kun komponent og scart-kabel som følger med i både premium/core? Kan bli dyrt dette, nå som prisen på xbox er økt, og kabel på over 300kr kommer i tillegg. Lite vits å kjøpe ekstra VGA-kabel hvis det kommer DVI også... 5578486[/snapback] I premium-pakken får du med hd-component-kabel. På samme kabel, henger det også en vanlig, gul composit-kabel. I core utgaven får du kun gul composit-kabel. Både VGA og SCART må kjøpes ved siden av hvis de er å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå