Zappza Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei hei! Jeg skal på TromsøLAN v9. og tenkte jeg skulle sette opp en oversikt over hvem på forumet som skal dra Hvis alle som skal på lanet sier i fra (til meg), kan vi sikkert samle oss på ei rekke elns, hvis det er interesse for dette. Oversikt: - Zappza - SupremeX - The_Wolf (er ikke på forumet) - AtelBoy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg skal, ja. (Ser at jeg er i lista allerede, men uansett. ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Dette har ingenting med OT-baren å gjøre. Vi har en egen LAN-kategori og denne posten hører hjemme der, så den blir flyttet dit. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvor mange deltakere bruker det å være der sånn ca? Har lyst å dra, men med en pc fra år 2000 så er det i grunn, mer eller mindre, uaktuelt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Tror det var rundt 200stk i fjor, du skal sjekke selv www.tromsolan.no Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Er det ingen flere som skal dra? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Vurderer å dra, ikke sikker på om jeg har penger da Men er stor sjanse for at jeg kommer Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Tja, er absolutt ikke utenkelig at jeg tar meg en tur i år. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nye sider er ferdige, og påmeldingen er online, meld dere på! http://www.tromsolan.no Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nye sider er ferdige, og påmeldingen er online, meld dere på! http://www.tromsolan.no 5607589[/snapback] Consider it done. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tja, er absolutt ikke utenkelig at jeg tar meg en tur i år. 5583209[/snapback] Anti-LAN mannen. Men som tidligere sagt: Tja, er absolutt ikke utenkelig at jeg tar meg en tur i år. Var der i fjor, men om det blir en hau med "wow-horer" der er det lite sannsynlig at jeg joiner. Som Jeremy i Pure Pwnage sier: "Look, he's playing woooow at a LAN party! Høhøhøhø." Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 WoW + LAN = Virker ikke som det kommer til å bli så mange WoW horer, blir vel mer CS-Dudes Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Klart jeg skal være med. Og hore kan du selv være, Lord_vivec9. Dog, jeg ser heller ikke helt det med WoW på lan. Prøvde å game det litt på forrige tromsolan, men det passa ikke helt med det grusomme Kurt Nilsen-jammeret de spilte Edit: Hehe, lurer på om Quake-gjengen kommer, haha. Endret 16. februar 2006 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Noen av dere som spiller Quake III Team Arena her? Må ha compo i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå