ostepopp Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 lool jeg har amd athlon x2 3800+ det er rimelig varnt !kjører med en idle temp på 21 c.... LOL jeg har vannkjølt gpu oxo.... 5526341[/snapback] LOOL og tt settet mitt kosta 400.- Skal få knipsa bilde av blokka senere ikveld Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) men den blokka anbefaler jeg til ingen, jeg har et så å si et helt nytt Big Water liggende hvis noen vil ha.Det eneste som er grei kvalitet på i det settet er radiatoren. Endret 31. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 BW SE er helt greit for prisen, men kommer ikke til å kjøpe det igjen for å si det sånn! Må dere bruke "lol" ? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Knipset bilde av blokka her nå. Dere kan se sprekkdannelser der nippelen er skrudd inn. Har påført litt epoxy lim der. Nå er det potte tett. (Sorry vet ikke hva jeg skal skrive for å få bildet mindre) Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jah, ser et par sprekkdannelser ellers ser blokka helt ut som min. Endret 31. januar 2006 av Peterkj Lenke til kommentar
Damination Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 last opp bilde på www.imageshack.us ! bruk den url du får for thumbview for forums ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå