FenrisC0de Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, jeg bare lurer på hva dere anbefaler av FTP server-programvare.. Akkurat nå kjører jeg bare Cerberus FTP (Gratis), som iåforseg er fin.. men den har også litt mangel på funksjoner som er litt irriterende i lengden.. Takk! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Filezilla FTP server. Ikke funnet en funksjon jeg savner fra Bulletproof FTP... Gratis er den også Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvilket operativsystem skal programmet være til? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 iom at han bruker cerberus nå, antas det windows... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dersom det ikke er Windows så kan proftpd eller vsftp enbefales. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvis det er Windows det er snakk om ville jeg tatt en titt på Raidenftpd. Koster vel 20$ men er verd det synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå