x700 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har en strømforsyning på 300w, og har bestilt meg et x850 agp pro skjermkort og såg først nå at det trengte min. 350w strømforsyning. Jeg har en harddisk og en cd-rom så har ikke så mye som trekker strøm.. men har det noe å si? Jeg må vel investere i ny strømforsyning anyhow? takker for evt svar. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg har en strømforsyning på 300w, og har bestilt meg et x850 agp pro skjermkort og såg først nå at det trengte min. 350w strømforsyning. Jeg har en harddisk og en cd-rom så har ikke så mye som trekker strøm.. men har det noe å si? Jeg må vel investere i ny strømforsyning anyhow? takker for evt svar. 5519343[/snapback] ja du må kjøpe ny strøm forsyning nå ja. Hvis du skal bruke det nye skjermkortet da! jeg har selv denne strømfosyninga som er topp og billig og som holder en stund fram over med sine 520w Endret 29. januar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har lest at andre drar nye skjermkort på 300w psu. Jeg tror det beste er å vente og teste selv og evt. kjøpe ny psu hvis systemet blir ustabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå