.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 lurer på en ting. hvor mangen her er det som egentlig som spiller med wired controllen på x360? er det noen som har den wired men har kjøpt en wireless i tileg å bruker den heller? er det noen som liker den wired bedre en wireless? (som jeg gjør). Er det noen som spiller med wired men som har tenkt å skaffe seg wireless senere? Selv spiller jeg med den wired pga jeg liker ikke den klossen som er under på den wireless der batteriene skal settes inn. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 vell. jeg kjøpte Core.. da fikk jeg med wired.. men kjøpte wireless og.. bruker BARE wireless.... men hvis jeg har en kompis på besøk.. da er begge i bruk.. da får han den med wire seff Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har premium men jeg kjøpte wired kontroller i tillegg, slipper å tenke på batt osv... dessutene er ikke tråden i veien når jeg spiller 1player på kameo. Såkan jeg bruken på pc... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 det finnes lader til wireless... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 syntes den trådløse kontrolleren er smood å bruke: fingrene glir langs batteripakka på en naturlig måte! Jeg har Charge&Play-kit så jeg trneger ikke å beskymre meg for tomt batteri. Skal batteriet bli dårlig, plugger man i kabelen og spiller videre til batteriet er ferdig ladet. Forresten: fungerer den trådløse kontrolleren (med ladekabelen plugget i) som en ordinær spillekontroll på Windows-maskinen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå