kverna Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tatt på Streetmeet i drammen, fiksa litt opp i photoshop. Meninger takk Lenke til kommentar
123picture Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er svak for sånne bilder i svart/hvit hvor motivet er i farger. Det blir ofte spennende og fint å se på. Det har du også fått til her. Det eneste negativt jeg kan komme med var at det kanskje ble litt rotete bilde, med tanke på alle folkene, brua, flaggstangene, fjellet og det "hjulet" som stikker så vidt ut på høyre side av bildet. ps: Hvordan får man egentlig til å kun få det ene motivet i farger? Kan selfølgelig lete rundt på tutorialsider, men hvis du har en enkel forklaring så kom gjerne med det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Takk for det Er veldig svak for disse bildene selv og fant det først ut igår hvordan det gjøres. Man åpner bildet og trykker ctrl+u. Juster den midterste "bar'en" til alle farger er borte. Så bruker du History Brush Tool(shortkey Y) og farger det du skal ha tilbake til farge Morro å drive med Lenke til kommentar
123picture Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Takk! Fikk det til, blir ganske bra ja. Må prøve noen sånne bilder jeg å. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg ville fjærnet fargene på det som vises gjennom rutene også. Stilig bilde! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er også litt svak for denne typen bilete, men det var greit. Ikkje så bra komponert og alt det der. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Fjerna flaggstengene men fikk ikke til å ordne fargene på panseret. Men man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå