Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Trenger tips til gode sanger på gitar som passer på tur, leirbål osv. Helst med enkle akkord og litt flørtende tekst. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 postgirobygget - idyll. grusom sang, men mennesker med a4-musikksmak (da særlig jenter) synes den er veldig stemningsfull, særlig om sommeren. enkel på gitar er den også. oasis - wonderwall burde slå an. klassiker med allsangpotensiale. bryan adams - heaven er også enkel og klissete. perfekt rundt bålet. en akustisk versjon av the cure - just like heaven kan også slå an. kommer dog litt an på hvem du spiller for. the cure er mer "goth og metal" enn oasis og bryan adams. kanskje unintented av muse. men den er forholdsvis vanskelig å synge riktig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 CCR låtene er bankers som vanlig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 postgirobygget - idyll. grusom sang, men mennesker med a4-musikksmak (da særlig jenter) synes den er veldig stemningsfull, særlig om sommeren. enkel på gitar er den også. 5519095[/snapback] Så alle som liker Idyll er mennesker med A4 musikksmak. Jaja, greit å vite. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 postgirobygget - idyll. grusom sang, men mennesker med a4-musikksmak (da særlig jenter) synes den er veldig stemningsfull, særlig om sommeren. enkel på gitar er den også. 5519095[/snapback] Ta den baklengs i fylla. Det slår ann, tro meg. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Så alle som liker Idyll er mennesker med A4 musikksmak. Jaja, greit å vite. 5519130[/snapback] haha, her kan vi lese ser jeg =] jeg sier: de som har a4-musikksmak liker idyll du leser: alle som liker idyll har a4-musikksmak sukk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 The Beatles - You've got to Hide Your Love Away. Det er bålmusikk på sitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå