Noman Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei folkens- Skal ut og reise og derfor vurderer jeg å kjøpe PDA.Skal brukes til å surfe,notere osv ..Er helt grønn på PDa egentlig..Hva annet kan man gjøre med dem? Viktige elementer : -Batterilevetid -Vekt -Wlan Ikke altfor dyr - Maks 3000 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hva skal du egentlig med en PDA? For surfing er det jo bare et stort kompromi løsning forhold til hva du er vant til. Hvis du bare skal sjekke mail får du mobiltelefoner som gjør det like greit. Er det ikke bedre å sats på netcafer med skikkelig PCer for surfing? PDAer er hovedsakelig brukt til disse områdene: Kalender/avtalebok/notatblokk GPS Fjernkontroll software Adressebok Surfing vil jeg kalle en sekundær funksjon og ikke noe de brilljerer med. Så..hva trenger du en PDA til? Det høres ut som men mobil telefon med minne kort og diktatfon funksjon er mer noe for deg. AKIRA Lenke til kommentar
Noman Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg har en Bærbar som jeg skal bruke til tyngere applikasjoner . Følgende bruksområder for PDA : -Surfing -E-tickets (slippe å ta med papir osv) -Skrive notater -Mp3 -Reiseplanlegger med datoer osv. Kan også nevne at jeg har en Nokia N70. Endret 30. januar 2006 av Noman Lenke til kommentar
auditman Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har en Hp Ipaq 4700 som er jeg storfornøyd med. Mitt bruk er i hovedsak surfing, besvare mailer, se film og høre musikk når jeg er på reise. Jeg valgte 4700 på grunn av den svært gode (og store) skjermen. Det går faktisk fint å se en film når man er "in flight" eller andre "ventesituasjoner". God kontrast har den også. Lenke til kommentar
Victory Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg har selv sittet her å lurt på å bestille PDA. Har kiket en go del på HP IPAQ rx1950. Denne tror jeg kan være perfekt til ditt bruk óg (Billig er den også) Endret 26. februar 2006 av Victory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå